Veletrh dnes
- Veletrh je dnes už vzácná příležitost, jak hovořit a setkat se s lidmi tváří v tvář.
- Veletrh je tematicky i regionálně zaměřen – je předpoklad, že na něj přijdou lidé, kteří něco hledají či potřebují, z oblasti, kterou chcete a jste schopni obchodně obsadit. Nebo i lidé, kteří rádi poznávají něco nového a jsou nakloněni do novinek investovat.
- Veletrh je magnet na potenciální zákazníky – přitáhne je na jedno místo v jeden čas – nemusíte na ně čekat ve svém obchodě či kanceláři, ani je nemusíte objíždět s prezentací své nabídky.
- Veletrh je vybočením z celoroční reklamní rutiny inzerátů, billboardů a rozhlasových spotů – je to váš „živý inzerát“.
Veletrh - přínos pro vás
- Rychlý způsob, jak získat v novém regionu zájemce o vaše zboží a služby.
- Upevnit vztahy se stávajícími klienty – jsme tady a prosperujeme.
- Představit novinky – ukázat lidem, co všechno mohou chtít. Řada návštěvníků veletrhů říká: „To jsem dříve nevěděl, že takový výrobek můžu mít, že taková firma existuje!“
- Získat kontakty na zájemce pro tvorbu nabídek a další obchodní práci.
- Být viděn a získat si důvěru v osobním kontaktu – je to váš náskok před konkurencí s neosobní reklamou.
- Přímo prodat zboží – je-li k tomuto účelu vhodné.
- Získat zpětnou vazbu – přes inzerát či billboard se nikdy nedozvíte, že „je to drahé“, „potřebuji to ve žluté barvě“, „tomuto nerozumím“, „to je dobrý nápad a dá se to použít ještě takto“…
Veletrh - mýty a fakta
- Veletrh býval doménou velkých firem. Dnes je to praktický marketingový nástroj přístupný i malým firmám a živnostníkům.
- Prý je to drahé. Veletrhy /pod značkou Omnis/ mohou být nákladově srovnatelné s inzercí v regionálním tisku, vylepením billboardu nebo malou kampaní v rádiu – jejich účinek je ale mnohem komplexnější.
- Veletrh se mi musí zaplatit a vydělat. Ano, souhlasíme, ale pokud zde neprodáváte drobné spotřební zboží, nedozvíte se to hned po skončení veletrhu. Řada zájemců si odnesla vaše prospekty a vizitky, získala informace a odpovědi na svoje dotazy. I vy jste získali nové obchodní kontakty a budete s nimi dále pracovat. Podle druhu nabízených výrobků či služeb poptávky a zakázky mohou přicházet ještě půl roku i rok po skončení.
Jste-li zkušení vystavovatelé, víte, co od veletrhu očekávat a co vám přináší nebo přinést může. Rádi pomůžeme naplnit vaše potřeby a představy.
Pokud jste účast na veletrhu jako součást firemního marketingu dosud nevyzkoušeli, rádi vám poradíme a doporučíme vhodnou formu účasti.