Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Proč navštívit veletrh

Jak vznikl veletrh

  • Středověké trhy, jarmarky měly odjakživa atmosféru vyjímečné události, objevování novinek, výhodných nákupů a vytržení z každodenní rutiny života. Časem se transformovaly v oborové průmyslové a obchodní veletrhy a široce zaměřené výstavy pro veřejnost.
  • Ve 20.století byl veletrh hlavním médiem pro uvádění nových výrobků na trh a sjednávání obchodních kontraktů – a v řadě míst a oborů je jím dodnes.
  • Internet výrazně rozšířil možnosti získávání informací a online nákupů. Velká nákupní centra jsou zase celoroční nabídkou zboží z celého světa. Jak si stojí veletrh dnes a proč má stále čím oslovit návštěvníky? Čtěte dále.

Proč přijít na veletrh

  • Získáte informace o novinkách, řešeních a firmách, o kterých jste dosud nevěděli. Zatímco na internetu zpravidla vyhledáváte to, o čem už něco víte a jde o to najít další informace nebo prodejce, na veletrhu vás při prohlídce expozic zaujmou zcela nové věci, řešení a informace.
  • Člověk má pět smyslů – a jen při osobním kontaktu s výrobkem je uplatní. Důkladně a zblízka si prohlédne nejmenší detaily, ohmatá si materiály, uslyší, jak se výrobek chová v chodu, přičichne si a u potravin je rovnou ochutná. Rozhodnutí ano – ne je pak rychle hotové bez pociťovaného rizika při nákupu na dálku.
  • Odborné poradenství a informace - u složitějších výrobků, technických a stavebních řešení nebo při nákupu služeb člověk potřebuje často specifické informace, které neposkytne sebepodrobnější prospekt či webová stránka. V nákupním centru či hobbymarketu zákazník složitě shání prodavače, který mu pak často jen přečte informace z etikety. Na veletrhu se vám věnuje kvalifikovaný odborník nebo často i ředitel či majitel firmy.
  • Haló efekt – říká se, že člověk si na druhého udělá intuitivní názor a dojem během prvních minut rozhovoru a ten zpravidla odpovídá dlouhodobé skutečnosti. U větších nákupů či objednávky složitějších řešení se vyplatí osobně jednat s tím, na koho se pak budete spoléhat a u koho utratíte svoje peníze.
  • Zajímavé výrobky, specifické služby – zamyslíte-li se nad nabídkou v nákupních centrech a hobbymarketech, jde ve všech regionech o stále stejnou nabídku několika desítek či málo stovek velkých značek. Aby kompenzovaly vysoké nájmy a náklady na reklamu, celosvětově unifikují své výrobky a šroubují ceny až kam to zákazník snese. A kde prodávají menší čeští výrobci, stavební a jiné firmy či dokonce odvážní začínající podnikatelé? Často je najdete na veletrhu.
  • Život je hra a zábava – nemusíme stále jen myslet na práci a optimalizovat svoje peněžní toky. Veletrhy i dnes v sobě mají trochu atmosféry středověkého jarmarku – s jeho vzrušenou atmosférou, objevováním cizokrajných novinek, doprovodnou zábavou i drobným hýřením při nákupu něčeho dobrého či jen pěkného pro sebe.

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2024