Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Jak vystavovat

Ujasněte si, co vystavovat

  • Ukázat to, co budete vystavovat, není hlavním cílem vaší účasti na veletrhu – tím je zaujmutí návštěvníka, oslovení zájemce, navázání hovoru, získání kontaktů na něho a případně prodej. Nemusíte proto mít v expozici rozměrný a těžký exponát, získáte-li pozornost i jinak.
  • I když máte široký sortiment výrobků, vyplatí se představit jen novinku nebo to nejprodávanější a na ostatní upozornit např. grafikou.

Váš stánek – vaše království

  • Zvolte pro vás vhodnou velikost expozice, aby se tam vešlo vše, co potřebujete - exponáty, jednací místo, případně zázemí. Zvažte – opravdu potřebujete pro jednání stůl s židlemi, nebo budete jednat se zájemci vestoje u exponátu? A budete mít kde uskladnit osobní věci a prospekty?
  • Je-li expozice příliš malá, je vám v ní těsno a máte tendenci expandovat mimo ni, což nesou nelibě návštěvníci, pořadatelé i okolní vystavovatelé. V příliš velké expozici se zase vaše nabídka může ztrácet a navíc je dražší.
  • Jen část firem s vhodným sortimentem vystačí s expozicí ve formě volné plochy. Častým vystavovatelům se po propočtu /do něhož ale často nekalkulují čas a pohodlí/ někdy vyplatí investovat do vlastního stánku – prezentačních systémů je na trhu celá řada. Pro méně časté nebo nové vystavovatele nabízíme stánek Omnis – kóji z bílých drátěných paravanů o rozměru 1 x 1,8 m. Na ně se dají snadno uchytit různé exponáty, poličky nebo bannery, které rychle a levně vytvoří reklamní plochy a potřebné oddělení od ostatních stánků.
  • Klasickou a elegantní formou stánku je výstavní systém Octanorm.

Magnet na návštěvníky

  • I když máte atraktivní exponát, ne každý musí hned pochopit, k čemu slouží a jaké má přínosy. Textem a obrázkem je vhodné upozornit na hlavní přednosti a přínosy vašeho řešení – návštěvníci očima skenují expozice a hledají to, co se shoduje s jejich potřebami.
  • Osloví-li vás návštěvník nebo se alespoň zastaví u vašeho stánku, je potřeba ho zaujmout, mít připravené prospekty s kontakty, nabídnout výhodu časově omezenou na veletrh nebo krátce po něm a pokusit se získat kontakt na návštěvníka - zájemce. Zkušení obchodníci mají své postupy, jak návštěvníka přeměnit v zájemce a zájemce v klienta – připravte si je i vy. Pokud postupy nemáte vyzkoušené, bude to pro vás „průzkum bojem“.
  • Prodáváte-li zboží přímo na veletrhu, prodej podpoří ochutnávky u potravin a praktické předvádění u ostatních výrobků.
  • Průměrný návštěvník sice projde celý veletrh, ale kapacitně vstřebá nabídku jen menší části vystavovatelů – buďte to vy, kdo bude mít účinný magnet a získá pozornost návštěvníka.

Veletrh končí – obchod začíná

  • Pro část vystavovatelů končí veletrh sbalením stánku – a jsou to zpravidla ti méně úspěšní. Pro zkušeného obchodníka práce po veletrhu začíná – je třeba zpracovat kontakty, zavést je do marketingové databáze, kontaktovat zájemce, zpracovat jim nabídky, provést zaměření na místě, vyexpedovat objednané zboží, zpracovat podněty, náměty a připomínky...

Více na téma Jak vystavovat v sekci Rady a tipy a Zaujalo nás.

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2017