Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Doprovodný program

Východočeský Marketing Day    20. 2. 2020
1. ročník konference s výstavou - přednášky, prezentace a workshopy pro lepší firemní marketing a reklamu.

Konference Východočeský Marketing Day

Pro podrobný program a anotace přednášek rozklikněte button Podrobnosti pod článkem.

Pracujete v marketingu, jste majitel firmy, odpovídáte za prodej, jste odborník v reklamě, freelancer nebo marketing studujete?

Zveme vás na Východočeský Marketing Day! Ve čtvrtek 20. února 2020 v sálech Golf & Spa Kunětická hora, Dříteč 155.

Co je Marketing Day?
Den nabitý novinkami, inspirací a případovými studiemi - pro váš lepší firemní marketing a reklamu. „Švédský stůl“ přednášek a prezentací, ze kterého si vyberete to, co vás zajímá - program přednášek je uvedený níže v PODROBNOSTECH. Program ve dvou sálech začíná vždy ve stejný čas – můžete přecházet podle zájmu. O přestávkách navštívíte expozice s reklamními a marketingovými službami. 

Proč bych měl(a) přijít na Marketing Day?
Protože na tom závisí i vaše výplata! Každá firma a instituce potřebuje reklamu a marketing. Proč? Aby se rozvíjela a přežila na trhu. Nebo aby dobře komunikovala svoji činnost a poslání.

O marketingu vím už dost a dobře nám funguje…
Možná, ale kdo chvíli stál…. Dynamika marketingu je obrovská. Sledovat novinky někdy nestíhají ani profesionálové v oboru. Vyplatí se načerpat nejnovější poznatky a těmi vhodnými inovovat váš marketing. A zvýšit tím i svoji profesionální hodnotu!

Teď všichni přecházejí na online marketing a potřebujeme v tom přidat tempo!
Tak to je Marketing Day akce přesně pro vás! Těžiště prezentací tvoří témata z online marketingu. Ale není to akce pro ajťáky s ponorem do detailů. Dozvíte se, jaké novinky právě běží. A co můžete v online marketingu mít a po specialistech chtít. A nezapomínáme ani na offline témata – podívejte se na program!

Program je velmi zajímavý, škoda, že se nemůžu rozpůlit…
Řešení je snadné. Vezměte kolegu a přijďte na Marketing Day dva, tři, čtyři z firmy. Můžete hned prodiskutovat, kterou z novinek uplatníte a zavedete u vás.

Vyplatí se vyčlenit si jeden den pro lepší marketing a přijít na Marketing Day!

Celodenní konference - vstup předpokládá objednání a zaplacení účastnického poplatku ve výši 1 650,- Kč + DPH,
celkem 1 996,50 Kč.

V ceně je coffeebreak a oběd.
 

Podrobnosti

9,00 - 9,30 h    prezence a coffeebreak

9,30 – 10,10 h
Sál A
Trendy digitálního marketingu & PR 2020
Digitální marketing je dnes klíčová část komunikace firmy. Již by neměl být doménou jen specialistů. Efektivní nastavení digitálního marketingu má přímý vliv na obchodní výsledky. Každá firma má sice v současnosti nějakou kombinaci digitálních kanálů a procesů. Má web, někdy e-shop, sociální média nebo dělá kampaně. Bohužel většinou nejsou tyto digitální kanály efektivně propojeny a vyladěny na nejvyšší výkon. Navíc nestačí jen využívat nástroje, je nutné změnit myšlení lidí uvnitř společnosti. Praktické ukázky a návod, jaké jsou nové trendy v B2C i B2B.
Tomáš Jindříšek, manažer partner Dark Side a.s., www.dark-side.cz

Sál B
Sklik.cz pro rozjezd vašeho podnikání
Sklik jako nástroj pro úspěšné nastartování vašeho businessu. Možnosti cílení, formáty reklam, odlišnosti v měření Sklik a Analytics. Chystané a proběhlé novinky v reklamním systému Sklik.
Jan Řičánek, konzultant výkonnostní reklamy, Seznam.cz, a.s., www.seznam.cz

10,25 – 11,05 h
Sál A
Využití automatizace v komunikačním procesu
Komunikace s klienty i obchodními partnery je základem úspěšného podnikání. Při oslovení potenciálních zájemců, uzavírání nových zakázek i při péči o stávající zákazníky je třeba pravidelně komunikovat. Dnes si již navíc nemusíte vše pamatovat, neustále ručně filtrovat a vyhledávat, to za vás udělá automatizace v CRM. Nechte systém hlídat všechny důležité termíny, neaktivitu u vašich klientů podle jejich důležitosti i přidělovat úkoly vašemu týmu v závislosti na fázi obchodních případů.
Mgr. Štěpán Musil, marketingový specialista, Anabix CRM, www.anabix.cz

Sál B
Investice do nového webu. Jak ušetřit zbytečné náklady?
Vybíráte dodavatele pro redesign nebo nový web? Mnoho firem neví, jaká kritéria nastavit, a na realizaci webu pak prodělá. Přijďte se inspirovat praktickými tipy, jak vybrat správného dodavatele a vyvarovat se nejčastějších chyb.
Projdeme si tři klíčové otázky: Jaký je rozdíl mezi poptávkou a zadáním? Jak chytře vypsat výběrové řízení? Podle čeho se pozná dobrá nabídka?
Ukážu vám orientační rozpočty konkrétních prací a poradím tipy z praxe, jak se včas vyhnout nedorozuměním a vícepracím. Úspěch vašeho online projektu je ve vašich rukou, přijďte se inspirovat, jak dobře zvládnout první krok. Těším se na vás.
Pavel Quaiser, AITOM Digital, www.aitom.cz

11,20 – 12,00 h
Sál A
5 nejčastějších chyb, které české firmy dělají na internetu 
Co vaši firmu brzdí v online prostoru? Jak vypadá vaše konkurence a jak se jí daří? A jak se vám investice do marketingu vlastně vyplácejí? Nevíte? Měli byste. Společně se podíváme na to:
1. jak si udělat vlastní nezávislou analýzu online marketingu
2. co všechno české firmy v online marketingu neřeší, i když by měly
3. jaké nástroje vám s vyhodnocováním marketingových aktivit dlouhodobě a spolehlivě pomohou.
Nástrahami nejčastějších marketingových chyb vás bezpečně provede
Ing. Jakub Horáček, In creative s.r.o., www.increative.cz

Sál B
Maximální kvalita obrazu a zvuku...mobilem!
Firemní videa jsou dnes běžnou praxí. Lze je pořídit rychle, levně a kvalitně. Stačí si osvojit pár vychytávek a z vašeho mobilu dostanete maximum, takže od profesionální kamery bude často k nerozeznání. 
Ověřeno. Zkuste to taky!
Mgr. Adam Parma, FILM21, www.film21.cz

12,00 – 13,00    oběd

13,00 – 13,40 h
Sál A
Sebevědomí lidí a designu
Sebevědomí je atribut, který přitahuje. Proč to tak je? U úspěšných lidí se projevuje očním kontaktem, vzpřímeným postojem a dalšími znaky. Jak přinést sebevědomí do vaší vizuální komunikace? Při grafickém navrhování vědomě používám ekvivalentní přístupy. Jaké to jsou?
Ing. Zdeněk Sládek, komunikační designér a jednatel, Studio Protein s.r.o., člen představenstva UGD, www.studioprotein.cz

Sál B
Jak si při řízení obchodu udržet čistou hlavu a nedělat kraviny
Přes deset let se zabýváme tím, jak řídit obchod co nejefektivněji - bez chaosu a přepálených obchodníků, kteří klientům neustále něco dluží. Necháme stranou obchodní dovednosti a zaměříme se na chladný pohled obchodního stratéga.
Michal Vacula, RAYNET CRM, www.raynet.cz

13,55 – 14,35 h
Sál A
Prezentujte jako Steve Jobs, Winston Churchill, nebo Bill Clinton
Jak vytvořit dobrou prezentaci a jak jí účinně prezentovat směrem k publiku. Chystáte se veřejně prezentovat výsledky své práce? Co je potřeba udělat, abychom byli stejně dobrými prezentátory jakými byl například Steve Jobs, Winston Churchill nebo Bill Clinton?
Občas zaslechneme mýtus, že pokud něčemu rozumíme, automaticky to zvládneme hravě odprezentovat. To je lež. Jsou to odlišné věci a kvalitní přednášení si žádá jiné dovednosti i přípravu.
Monika Hrubalová, vedoucí tiskového a informačního oddělení ČHMÚ, www.chmi.cz

Sál B
Jak dělat obsahový marketing, který přivede zákazníky
Zjistěte, jak zapojit obsah do marketingové strategie vaší firmy. Dozvíte se, co je to obsahový marketing a co všechno vám může přinést. Na přednášce vám Josef Řezníček ukáže nejdůležitější postupy, bez kterých pravděpodobně v content marketingu neuspějete. Řeč bude i o tom, co nemá chybět v obsahové strategii. Těšit se můžete na ukázky konkrétních výsledků obsahových kampaní reálných projektů z ČR včetně konkrétních čísel. Účastníci si mohou odnést novou knihu přednášejícího o obsahovém marketingu úplně zdarma.
Josef Řezníček, Včeliště, www.vceliste.cz

14,50 – 15,30 h
Sál A
LinkedIn pro byznys - jak využít naplno potenciál této sítě pro budování značky, akvizice a business development
LinkedIn generuje celosvětově 80% B2B leadů. U nás byla tato síť donedávna mylně vnímána jen jako nástroj pro recruitment a hledání práce. Právě teď stále více firem začíná chápat její byznysový potenciál. Zažíváme LinkedIn boom. Teď je ten správný čas zařadit LinkedIn do své obchodní strategie. Jak na to? Jaké možnosti pro B2B (i B2C) byznys LinkedIn přináší? Jaké nástroje a jak používat? Jak vytěžit z LinkedIn maximum a přeměnit ho na nástroj budování značky, akvizice a business developmentu?
Jana Bártíková, konzultant, www.linkedakademie.cz

Sál B
Digitalizace HR - převedení komunikace se zaměstnanci do online prostředí
Technologický pokrok, digitalizace a internet ovlivňují stále více činnost HR. Zavádění digi technologií do komunikace se zaměstnanci, současnými i těmi budoucími, je v současnosti trendem nejen v oboru HR. Má to pozitivní vliv na efektivitu firmy, ale zejména na zaměstnance a jejich spokojenost. Často se setkáváme s požadavkem nastavení správné interní a externí komunikace firmy a budování si brandu zaměstnavatele. Pro mnoho firem je samozřejmě složité začít a neví jak. Ukážeme si, jak postupovat na konkrétních příkladech z praxe. Jak postavit strategii, výzkum, komunikační kanály a jak získat zpětnou vazbu od zaměstnanců v digitální době.
Ing. Radka Březíková, manažer klientského servisu, www.pria.cz

 

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2024