Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.
+420 588 881 444 omnis@omnis.cz
Svět reklamy Brno 25. 9. 2014
IX. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie.
Čtvrtek 25.září - Orea Hotel Voroněž
9,30 – 16,00hod
Účastnický poplatek 800,-Kč + DPH tzn. 968,- Kč - uhraďte na účet u Fio Banky 2400179627/2010 variabilní symbol 697, specifický symbol - vaše IČ. Následně Vám zašleme (nebo osobně předáme) fakturu - dańový doklad.
Registrujte se prostřednictvím e-mailu: obchod3@omnis.cz.
9,30 - 12,15 hod - dopolední blok
Nové trendy v SEO
Říká se, že získat přední místa ve vyhledávačích je čím dál těžší. Nemusí tomu ale tak být. SEO se zkrátka mění. Přijďte si poslechnout poslední trendy v optimalizaci webů a inbound marketingu. Součástí přednášky budou tipy, které se jinde nedozvíte.
Ing. Jan Mareš – WhiteHat, s.r.o.
Rozšířené možnosti cílení online reklamy – nová generace přesného zacílení k správnému uživateli, využíti i Real Time Bidding
Ing. Radek Sakáč, PPClick, s.r.o.
Možnosti webové platformy WordPress
WordPress již dlouho není pouhým blogovacím nástrojem s omezenými funkcemi. Seznamte se s možnostmi a potenciálem této světově nejpoužívanější webové platformy.
Ing. Jan Mareš – WhiteHat, s.r.o.
12,15 – 13,00 přestávka
13,00 – 16,00 hod - odpolední blok
Sociální sítě - nástrojem výkonnostního marketingu?
Jak je efektivně využít? Konkrétní ukázky kampaní, které měly jasný a prokazatelný dopad na prodejní výsledky. Každá případová studie vám přinese nové a neotřelé nápady a podněty pro vaši vlastní práci.
Jan Podzimek, PRIA System, s.r.o.
Moc facebooku v marketingu
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP!
Jak vytvořit fungující prodejní kanál s on-line podporou.
Výkon Ferarri s výsledky měřitelnými na čtyři desetinná místa, dokonalým cílením a doslova vědeckým hodnocením. Online marketing je nejsilnější marketingová mašina, jaká kdy byla zkonstruována.
Ing. Pavel Marek, managing director MARCO BBN
Ivo Vrána, online marketing specialista MARCO BBN
Infografika jako nástroj propagace na webu i mimo něj
Představení infografiky jako moderního nástroje internetového marketingu, který byste od teď už neměli dále přehlížet. Co to infografika je a jak ji použít na vašem webu i mimo něj při propagaci? Ukázka úspěchů a využití infografiky v různých oborech a způsoby její propagace.
Tereza Brousilová, ceskeinfografiky.cz, vceliste.cz
Sociální média, mobilní aplikace a reálny svět. Nová naděje nebo skrytá hrozba?
Ještě před několika málo lety se řešilo, jak efektivně propojit online a offline. S rozšířením smartphonů se ale objevil nový významný hráč - mobilní komunikace, a začal měnit způsob uvažování lidí i firem. Jak tedy propojit online a offline skrz mobilní technlogie? Proč vlastně mobilní sociální sítě dávají smysl? Jak interakce různých prostředí vytváří obsah? Jaké jsou výhody a rizika využití mobilních sociálně - mediálních prvků v marketingu? Chybět nebudou ani aktuální příklady z praxe a letmý pohled na trendy s klíčovou otázkou: je dnešní digitální svět realitou budoucnosti?
Ondřej Nečas, PRIA System, s.r.o.
Čtvrtek 25. září - Orea Hotel Voroněž
10,00 - 12,50 hod
Vstup zdarma.
10,00 – 10,35 hod
Potřebujeme reklamu?
Reklama vs. “propagace”. Reklama jako součást designu
Byl jsem nedávno na svatbě svého švagra v nádherném penzionu v podhůří Orlických hor. Majitel byl sympatický a tak jsme se dali do řeči. Na mou otázku “Proč nikde nemá reklamu?” mi odpověděl, že on žádnou reklamu nepotřebuje. Pro něj jsou nejlepší reklamou spokojení zákazníci, kteří se k němu vracejí.Ta myšlenka mi zůstala ležet v hlavě a říkal jsem si:
Ing. Jan Hrkal, prezident Asociace výrobců signmakingu
10,40 – 11,15 hod
Gerila. Kanón v naší dlani.
Dosažitelnost reklamních služeb na úrovni malých firem a projektů přináší problémy s její rozeznatelností od jiných. Jinými slovy sekáváme se s nízkou až nulovou efektivitou kampanií. Reklamnímu sdělení může pomoct zejména nečekaný prvek, který upoutá pozornost. Nabízí se nám „guerilla kampaň“. Na první pohled jednoduché řešení je však úspěšné pouze pokud známe správné nastavení procesů a jejich kontext. Přednáška je ukázkou teore i zajímavých realizací gerilových kampaní.
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP!
11,20 – 11,55 hod
Nové trendy ve firemní komunikaci
Rozmach a cenová hladina multimédií již několikrát pořádně zatřásla zavedenými marketingovými postupy. Po útoku flashů a aplikací je na výsluní dostávají opět firemní a uživatelská videa. Zejména ve spojení se sociálními sítěmi se může jednat o levný a přitom neskutečně efektivní nástroj. Dnes však vypadají jinak, než před léty, kdy se začaly používat a tak se jiným způsobem šíří. Jak je vytvořit, nastavit a distribuovat, abychom dosáhli klientské konverze? Jakou formu sdělení dnes lidé opravdu milují?
Aleš Juchelka, televizní moderátor a marketér společnosti YOU STORY UP!
12,00 – 12,30 hod
Kupónový marketing jako významný zdroj získáváni zákazníků
Bc. Lenka Ulrychová, Balík Plus, s.r.o.
12,30 – 12,50 hod
Revoluce ve výrobě POP a POS materiálů
Ing. Pavel Ondrášek, MBA
Odborný garant – Unie grafického designu
Čtvrtek 25. září - Orea hotel Voroněž
13,00 - 15,10 hod
Vstup zdarma
13,00 – 13,40 hod
Vytřískejte maximum ze svého grafického designéra
Vezmeme jako příklad jednu komplexní komunikační úlohu a ukážeme na ní, jak v jednotlivých fázích působí role grafického/komunikačního designéra. Podíváme se především, jak ovlivňuje kvalita vstupního zadání celkový výsledek.
Ing. Zdeněk Sládek, Dost dobrý design Kladno
13,45 – 14,25 hiod
Vizuální komunikace produktových a korporátních značek
Probereme důkladně problematiku jedné ze základních a důležitých částí komunikačního designu
Mgr. Petr Humlíček, Omega Design Brno
14,30 – 15,10 hod
Design a právo
Autorský zákon, nový občanský zákoník, úskalí při uzavírání smluv
Mgr. Robert Novotný, AK Heyduk Praha
© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie
Mapa webu |
Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2025