Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Doprovodný program

Personal & Benefit Brno    24. 9. 2013
Veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod

Personal Café I

Vstup zdarma. Rezervace není potřebná. 

Podrobnosti

10:00 - 10:40
Vidoedotazníky - nový trend v náboru zaměstnanců
Víte, jakým směrem se vyvíjejí trendy a technologie v náboru zaměstnanců? Jak zvýšit šanci pro kvalitní uchazeče? Jak ušetřit čas personalistům i uchazečům o práci? 
Představení a praktická ukázka nástroje pro předvýběr uchazečů, který má potenciál výrazně změnit dosavadní proces recruitmentu.
Michal Dlouhý LMC, s.r.o.

10:45 – 11:25
Testy pro nepsychology
Testovací metody vhodné pro běžné použití v personalistice
Ačkoliv tomu tak dlouho bylo, psychodiagnostika již nutně nemusí být pouze doménou psychologů – a to obzvlášť, co se pracovního prostředí týče. Rádi Vás uvidíme na naší přednášce týkající se využití psychodiagnostiky v rámci pracovního prostředí. Dozvíte se, jakým způsobem lze zefektivnit výběrová řízení, co všechno můžete zjistit ještě před pohovorem a jaké má využití psychodiagnostiky úskalí.
Mgr. Daniel Kettner, Institut aplikované psychologie

11:30 – 12:10
Age Management (AM)
- Základní informace o realizovaném projektu "Strategie Age Managementu v ČR" a jeho výstupech pro    firemní praxi
- Pojem pracovní schopnost a nástroj na její měření - Work Ability Index
- Možnosti uplatnění AM v personální praxi
- Vazba na strategické dokumenty v ČR.  možnosti dalšího vývoje v ČR
Mgr. Ilona Štorová, předsedkyně občanského sdružení Age Management o.s.

12:15 – 12:55
Inovativní metoda náboru - Kreativní mapování potenciálu
Rychlá, účinná a zábavná metoda, která šetří váš čas i firemní prostředky. Mapuje podstatné oblasti osobnosti, důležité pro vhodnost uchazeče na danou pozici.
Judita Peschlová, VIVIA, s.r.o.

13:00 – 13:30
Online nástroje v personalistice
Vaši budoucí zaměstnanci jsou online – najděte je zde nebo získejte o nich informace.
Sociální media jsou vhodným nástrojem pro oslovení a získání nových zaměstnanců. Na Facebooku jednes kolem 4 milionů Čechů. Na profesně zaměřené síti LinkedIn je kolem 250 000 uživatelů. Obsahem přednášky je představení možností, jak sociální sítě využít v HR praxi. Přednáška obsahuje případové studie z oblasti získávání nových pracovníků i využívání sítí pro stávající zaměstnance. Na sociálních sítích je možné prezentovat i danou společnost jako potenciálního zaměstnavatele. Na přednášce získáte přehled, jak konkrétně využít sociální sítě ve vaší praxi.
Ing. Ráma Rajnošek, PhD., Aqua Digital, s.r.o.

13:40 – 14:00
Inovace v administrativě - štíhla administrativa v praxi
Zeštíhlování procesů a s tím spojené odstraňování nedostatků ve výrobních procesech, je dnes u nás již víceméně běžnou praxí. Ale v administrativních procesech se s těmito metodami setkáváme zřídka. A to přesto, že administrativními procesy se zabývá až 40 % veškerého personálu společnosti a obvykle spotřebovávají až 70 % času realizace zakázky. Ve světě se již po desetiletí úspěšně implementují metody průmyslového inženýrství i v servisních, obslužných a administrativních procesech.
Naučte se optimalizovat vaše nevýrobní procesy s cílem zvýšit produktivitu, snížit náklady a zajistit kvalitu!
Ing. Tomáš Stöhr, ESCARE, s.r.o. 

14:00 - 16:00 workshop
Nová vize, role a poslání personalistů – nová vize, inspirace a dialog pro všechny, kteří „spravují“ lidská společenství a pečují o rozvoj lidského potenciálu ve firmách. Jak vrátit a udržet Ducha Firmy. Synergie, správa a rozvoj prosperujících společenství ve firmách. Současné paradigma využívání „Lidských Zdrojů“ a byrokratický přístup. Systémové příčiny korupce a korporátní ne-lidské a ne-živé systémy. Co je třeba k nastavení nových systémů ve firemním prostředí? 
Daniela Viplerová, VIVIA, s.r.o.

Personal Café II

Vstup zdarma. Rezervace není potřebná. 

Podrobnosti

9:30 – 10:00
Koncept Silné Pracoviště – on line nástroje pro hodnocení síly pracoviště
David Holinek, Trexima, spol. s r.o. Zlín, Ing. Jiří Balcar, RPIC-ViP, Ostrava

10:05 –10:35
HR na klíč: rychle + levně + bezpracně
Nové možnosti, služby a technologie – navzájem propojené a plně automatizované.
Low Cost řešení HR na klíč pro malé a střední organizace s možnostmi (často) přesahujícími to, co umí velké korporace.
Ing. Oldřich Frydrych. Getmore, s.r.o.

10:40 – 11:10
Jiný pohled na kariérový růst a vzdělávání
Ing.Vilém Patloka SC&C Partner spol. s r.o., Managing Director

11:15 – 11:45
Jak nemít problémy s povinnostmi uložených zákonem
V databázi Státního úřadu inspekce práce bylo během dubna zaevidováno 5 139 kontrol u zaměstnavatelů s pokutami za 41.942.000,- Kč.
Jak tyto problémy nemít, aniž byste se o to museli starat a trávit spousty času?
Ing. Oldřich Frydrych. Getmore, s.r.o.

11:45 – 12:15
Vyhněte se penále – nečekané, ale časté příklady z praxe kalkulace mezd !
Jana Vasilenková, Managing Director, Accace Czech Republic

12::00 – 12:50
Dočasné přidělení pracovníků - efektivita, výhody a úskalí
Vladimír Bělonohý, MBA, PRAGMA personální agentura, s.r.o.

13:00 – 13:50
Možnosti aktivizujících workshopů týmové komunikace, spolupráce a atmosféry
Nejlépe osobním prožitkem: týmové hry – zpětná vazba – aplikace do praxe (vše formou praktické ukázky).
Mgr. Antonín Tomek, Altego s.r.o.

14:00 – 14:30
Rozpředení mýtů o penzijní reformě – nestranná prezentace o dnešní podobě I., II. a III. pilíře
Lukáš Rubeš, Certifikační CZ

14:30 – 15:00
Zdraví zaměstnanců a dlouhodobá prosperita firmy
Ing. Zdeňka Mynářová, obchodní ředitelka Medicover

15:00 –15:30
Zdraví a kondice zaměstnanců - problematika držení těla, ergonomie pracovního místa, kompenzace pracovní zátěže
Martin Doležal, Corefit

15:35 - 16:15 
Inovace a moderní technologie v jednotlivých fázích procesu náboru nových zaměstnanců - komplexní on-line videosystémy, videoživotopisy, efektivní využívání dostupných technologických prvků, jejich implementace do každodenní práce personalisty, včetně praktických ukázek
Jaroslav Šulc - personální videoportál JOBCVEYE.COM

Koučovací zóna ICF

Účastníci veletrhu, využijte příležitost a vyzkoušejte si praktický přínos a hodnotu profesionálního ICF koučování v Koučovací zóně ICF, která je součástí veletrhu.

Rezervujte si daný čas u konkrétního kouče (proklikem na jméno požadovaného kouče):

Rezervujte si jenom jeden časový interval a v případě, že se nebudete moci účastnit konzultace, informujte nás mailem na obchod5@omnis.cz.

Podrobnosti

ICF (International Coach Federation) - Mezinárodní federace koučů – je největší světovou profesní organizací v oboru sdružující více než 20 000 koučů. Od roku 1995 určuje standardy koučování ve více než 100 zemích a uděluje prestižní tituly ACC®, PCC® a MCC®. Akredituje vzdělávací programy institucí po celém světě.

Konec prokrastinace živě

15,30 - 16,30 hod.

Účastnický poplatek 140,- Kč  bez DPH, 169,- Kč. vč. DPH.

Registrace probíhá přes portál Takeplace s možností okamžité platby kartou nebo přes zálohovoufakturu.
Alternativně se lze přihlásit mailem na obchod5@omnis.cz nebo po telefonu 608 968 159.

Podrobnosti Registrace

Chorobné odkládání úkolů a povinností - vs. co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítra
Ing. Petr Ludwig, GrowJOB, s.r.o. - autor stejnojmenného bestselleru

Dokumenty ke stažení

Personal & Benefit - pozvánka PDF 425 KB

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2024