8,30 – 9,00 h - Registrace a coffeebreak
9,00 – 9,25 h
Budoucnost prodeje: Trendy v e-commerce
Česko má aktuálně nejvíce e-shopů na obyvatele v Evropě. Jak se prosadit? Díky inovacím. Pavlína na konkrétních příkladech ukáže, kterým značkám se sázka na technologie vyplatila a jak můžete začít vy i s 0,- rozpočtem už dnes.
Pavlína Louženská, callto.shop
9,30 – 10,10 h Jak rozjet e-shop a nezkrachovat u tohoKoronakrize nám dala jasný povel. Nezáleží na tom, jestli je váš business B2B, nebo B2C –
kdo se zkrátka nepřesune do onlinu, nemusí dostat šanci přežít. Nemusíte na to ale být sami. Ukážeme vám
slepé uličky při tvorbě e-shopů – správný výběr platformy, způsob vaší prezentace i zajištění návratnosti. Poradíme vám, jak s pomocí e-shopu můžete začít vydělávat.
Michal Olbert, In creative s.r.o., www.increative.cz
10,15 – 10,55 hJak se nám povedlo převést offline business do onlinuV momentě, kdy se během koronakrize
zavřely obchody, objevila firma s více jak pětadvacetiletou tradicí velkou díru ve svém offline podnikání. Najednou
neměli způsob, jak zákazníka oslovit. Věděli však, že podobnou situaci si už nikdy nechtějí zopakovat. My jsme přišli s řešením – postavit funkční e-shop, který bude dalším prodejním kanálem a splní přání i toho nejnáročnějšího zákazníka. Ukážeme vám, jak naše spolupráce začala a jak jsme se dopracovali k nejlepšímu řešení.
Ivan Jašek, In creative s.r.o.,
www.increative.cz
11,00 – 11,40 h SimpleShop - prodávejte své kurzy, školení, videa, e-booky ze svého webu za 10 minut!SimpleShop je tak trochu jiný e-shop. Specializuje se na
automatizovaný prodej virtuálních produktů jako jsou kurzy, školení, videa, členství, e-booky a další. Navíc nabízí automatickou fakturaci, 4 druhy zabezpečení e-booků, generátor voucherů, vlastní přehrávač videa, napojení na platební brány i banky, doručení produktu na e-mail a tuny dalších vychytávek.
Přijďte se inspirovat, jak efektivně prodávat své produkty nebo jak je chránit před kopírováním. Vše rád předvedu na praktických ukázkách.
Martin Dostál, zakladatel SimpleShop, Redbit s.r.o., www.simpleshop.cz
11,45 – 12,25 h
Retence zákazníků a jak s ní pracovat
Ztrácíte uživatele po prvním nákupu? Možná zanedbáváte retenci. Komunikace se stávajícím zákazníkem se liší od klasické placené reklamy. Jak oslovit věrného zákazníka a co mu nabídnout, aby příště nehledal ve vodách konkurence, vám představí Honza Veselý, specialista na lead gen kampaně v Social Ads a vedoucí paid ads týmu v agentuře Taste.
Jan Veselý, Taste a.s., www.taste.cz
12,25 – 13,30 - Přestávka, oběd, prohlídka veletrhu
13,30 – 14,10 h Specifika SEO pro e-shopyZakládáte nový e-shop nebo chcete nastartovat již existující? SEO je oblast, na kterou se třeba se zaměřit v obou případech. Ukážeme si,
na co si dát pozor i na co se extra zaměřit - od analýzy klíčových slov, přes návrh vhodné struktury až po možnosti práce s filtrací a interním prolinkováním. Správně uchopené SEO se dlouhodobě vždy vyplatí.
Radim Kracík, CTO, Effectix.com, s.r.o., www.effectix.com
14,15 – 14,55 hFacebook jako výkonnostní kanál pro e-shopI v roce 2020 stále existuje řada firem, které nevyužívají potenciálu Facebook na maximum. V rámci propagace se zaměřují na dosahy, interakce, fanoušky, sledující, ale často jim chybí to hlavní - zaměřit se na zisk. V této přednášce se dozvíte,
jak prodávat na Facebooku v roce 2020, jaké tržby vám může Facebook přinést a spoustu dalších konkrétních tipů.
Honza Bartoš & Vít Schaffarczik, www.honzabartos.cz, www.schaffarczik.cz
15,00 – 15,40 hKlíčové trendy ecommerce 2020 pro spojení prodejů online a off-line Pandemie celosvětově urychlila digitální transformaci byznysu, která již probíhá dlouhodobě. I segmenty trhu, pro který byly eshopy spíš okrajový, se nyní masivně rozvíjejí. ČR patří mezi silné hráče v ecommerce a v logistice a obsluze zákazníka patříme ke světovým špičkám. Na druhou stránku způsob vystavování zboží, segmentace zákazníků a práce s obsahem, videi, livestreamingem, sociálními médii a daty zaostáváme například za Asií. Tomáš Jindříšek ukáže
nejnovější trendy z ČR i světa, jak prodávat online a integrovat to s offlinem světem.Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side a.s., www.dark-side.cz
15,45 – 16,25 h9 nejčastějších chyb na vašich webechProč lidé na vaší webové stránce nedělají to, co chcete vy? A co tam vůbec dělají?
Na co klikají? Jak to udělat, aby vám web přinášel maximální užitek?
Když přivedete návštěvníka na svůj web, celá hra teprve začíná. Na stránkách mohou být chyby, které dokáží celou vaši obchodní snahu potopit raz dva. Ukážeme si, jak tyto problémy efektivně vyřešit.
Ivan Jašek, In creative s.r.o.,
www.increative.cz