Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Doprovodný program

Marketing Mix Praha    13. 9. 2018
XI. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie

DIGISTRATEGIE – ON LINE MARKETING 2018

13. září • 9.30–16.45 hod. • sál Tower

Online marketing - všude o něm slyšíte. A pravděpodobně je ve vašem marketingovém mixu. Pociťujete nutnost, nebo to máte za úkol, posunout firemní marketing více ze světa offline do světa online.
Mít digitální strategii - a stále ji aktualizovat - je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na konferenci Digistrategie nepůjdeme do přílišné hloubky a zbytečného detailu. Odborníci vám představí
· různé způsoby a kanály online marketingu - zkušenosti z úspěšných digitálních kampaní a poučení z chyb
· ukáží vám, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít…
· … anebo co se můžete naučit nebo zvládnout sami.

Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 1.950,- Kč + DPH, celkem 2.359,50 Kč. V ceně je coffeebreak a oběd.

*Změny vyhrazeny!

Podrobnosti Registrace

9.00 – 9.30 hod.
Registrace a coffeebreak.

9.30 – 10.10 hod.
Reklama 5.0
Reklama v post-digitální fázi aneb co dělat, když nám dojde, že digitální nástroje nejsou samospasitelné.
Ing. Jan Podzimek, Head of PRIA SYSTÉM s.r.o., www.pria.cz

10.15 – 10.45 hod.
Videomarketing: Jak pomocí videa komunikovat se svými klienty. Klidně i v B2B.
Videomarketing bolí jako všechno, co za něco stojí. I ve světě B2B tak může znamenat bazuku v arsenálu marketingových nástrojů. RAYNETu pomáhá ve snižování odchodovosti klientů i nakopnutí akvizic. Prozradíme, co vše se dá s videem v B2B dělat, a poradíme, jak na to.
Martin Bazala, RAYNET s.r.o., www.raynet.cz

10.50 – 11.30 hod.
Využití zkušeností z prezidentské kampaně pro digitální strategie komerčních značek.
Prezidentské volby se do značné míry liší od komerčních kampaní. I zde však lze najít společné prvky, které můžeme využít pro účely komerčních kampaní. Díky digitálnímu marketingu a správnému využití analytických nástrojů jsme schopni přesně určovat jednotlivé cílové skupiny a jim selektivně zasílat sdělení, které je pro ně nejvhodnější. Důležitým aspektem úspěšné politické i komerční kampaně je správné nastavení procesů. V oblasti výkonového marketingu se dále dotkneme tématu behaviorálního, teritoriálního cílení, A/B testingu. V sociálních sítích se zaměříme na optimalizaci obsahu i reklamních kampaní a modelaci cílové skupiny.
Jaroslav Novotný, Česká produkční s.r.o., www.ceskaprodukcni.cz

11.35 – 12.15 hod.
Jak maximalizovat pozornost v on-line prostředí?
Jak svým obsahem získat okamžitou pozornost? Jak pozornost udržet? Jak pozornost posílit a znásobit? Jak funguje synergie textu, obrazu, videa a zvuku ve Váš prospěch? Znáte zákonitosti psychologie vnímání obrazu? Jak se vyhnout zaručeným propadákům pozornosti a předcházet zbytečným chybám v obsahu? To vše si prakticky ukážeme na příkladech videoobsahu, fotoobsahu a textového obsahu platforem YouTube a Facebook.
Mgr. Adam Parma, FILM 21.cz, www.film21.cz

12.20 – 13.00 hod.
Jak a proč lidé nakupují na internetu v roce 2018?
Doba, kdy stačilo mít základní verzi e-shopu a spuštěnou sadu PPC reklam, je dávno pryč. Nákupní chování zamíchaly sociální sítě, vyhledávače a roboti. Navíc, kupní sílu získaly generace, které označujeme jako "Z" nebo "digital natives". Otázkou je, jak nakupují a co rozhoduje o dokončení transakce. Opravdu si myslíte, že jste pro svůj online prodej udělali všechno? Pojďme se společně podívat, jak se naši zákazníci chovají a na faktory, které ovlivňují nákupní chování na vašem webu. V mnohém překvapí.
Bc. Zuzana Kaňáková, storymaker z YOU STORY UP! s.r.o., www.youstoryup.cz

13.00 – 14.00 hod.
Přestávka se zajištěným obědem, prohlídka veletrhu.

14.00 – 14.40 hod.
Strategická in-house redakce pro on-line.
Malé a střední firmy si dnes mohou dovolit vytváření a distribuci on-line obsahu pro své kampaně a redakci na sociálních sítích. Pokud si osvojí základní strategie, mohou jenom ušetřit. Získejte základní návod, jak svůj obsah strategicky vytvářet, plánovat a následně vylepšovat jeho distribuci. To vše z vlastních zdrojů.
Mgr. Adam Parma, FILM 21.cz, www.film21.cz

14.45 – 15.25 hod.
Být a nebýt: 7 výzev, které musíte v dalším roce změnit ve výhodu
Digitální marketing se nepředvídatelně mění ukrutnou rychlostí. Byť nikdo nemůže s jistotou říct, jak bude vypadat za rok nebo dva, známe výzvy, kterým můžeme čelit třeba hned zítra. Pokud jste se již digitální cestou vydali, nespokojte se se současným výsledkem. Čekají na vás výzvy, které musíte změnit ve výhodu. 
Ing. Jan Škraňka, storymaker, YOU STORY UP! s.r.o., www.youstoryup.cz

15.30 – 16.10 hod. 
Jak na obsah, který bude prodávat.
Jak začít s obsahovým marketingem, který bude skutečně prodávat, včetně příkladů z praxe. Přestaňte bezcílně publikovat články a udělejte z obsahu stroj na zákazníky. Jak navázat kontakt se zájemci o vaše produkty či služby dřív než vaše konkurence a jak si udržet stávající zákazníky pomocí obsahu.
Josef Řezníček, Včeliště, www.vceliste.cz

16.15 – 16.45 hod.
Nízkonákladové firemní videostudio.
Videoobsah v on-line prostředí průměrně získává 7-12x větší proklikovost (CTR) než jakýkoliv jiný typ obsahu. A pokračující trend tzv. screen-based marketingu tomu i nadále bude napomáhat. Možná stojí za úvahu za pár peněz vytvořit vlastní firemní videostudio a začít vytvářet osvědčené nízkonákladové videožánry pro on-line. Přijďte si pro rady a doporučení.
Mgr. Adam Parma, FILM 21.cz, www.film21.cz

ÚSPĚŠNÝ WEB

13. září • 10.00–13.50 hod. • sál Panorama A

Je váš web zastaralý? Chcete to změnu, upgrade? Potřebujete přes web více porodávat?
Váš web je oknem do vaší firmy. Klíčová součást marketingu.

Účastnický poplatek vč. coffeebreaku 950,- Kč + DPH, celkem 1.149,50,- Kč

*Změny vyhrazeny!

Podrobnosti Registrace

9.30 – 10.00 hod.
Registrace a coffeebreak.

10.00 – 10.40 hod.
Tohle dejte na web!
Weby jsou drahé. A drtivá většina z nich skončí v koši. Zbytečně. Jak to udělat, aby ten váš web nebyl zbytečný a investované peníze se vrátily? Postup je prostý, přesto jej řada webdesignerů, zadavatelů a ředitelů v průběhu tvorby pokazí. Chybovat je v pořádku a poučit se je chytré.
Marek Čevelíček, Liquid Design s.r.o.www.lqd.cz

10.50 – 11.30 hod.
Co má obsahovat příprava před stavbou úspěšného webu.
Příprava webu bývá zdlouhavá a nudná. Avšak je klíčová pro obchodně úspěšný web. Povím vám, na co byste vy ani váš dodavatel neměli zapomenout, aby se investované prostředky vrátily!
Matěj Chyľa, Liquid Design s.r.o.www.lqd.cz

11.40 – 12.20 hod.
Projektové krasobruslení aneb "Když to skřípe, už je pozdě".
Neznám dodavatele, který by byl 100% spokojen se svými klienty. Spolupráce skřípe, vyskytují se komplikace. Klient je pro dodavatele často problém, a to není dobře. Představím vám 5 chyb. Když je odstraníte, bude vaše spolupráce s klienty nesrovnatelně lepší.
Marek Čevelíček, Liquid Design s.r.o.www.lqd.cz

12.30 – 13.10 hod. 
Jak spolehlivě zabít použitelnost a prodejní potenciál svého webu.
Uživatele, kterého draze přivedete na svůj web, nechcete ztratit. Ukážu vám nejčastější chyby na webech z pohledu použitelnosti a přesvědčivosti, ať se jim můžete vyhnout. Naučím vás, kde se dají nahnat body a jak uživatele provést webem až ke konverzi v co nejkratším čase.
Matěj Chyľa, Liquid Design s.r.o.www.lqd.cz

13.20 – 13.50 hod.
Jak postavit obchodně úspěšný web.
S webem nejznámějšího českého životního pojištění Flexi.cz jsme zvítězili v soutěži WebTop100 a poté i v Internet Effectiveness Awards. Podělíme se s Vámi o zkušenosti, na co všechno je třeba dbát při tvorbě webu, jehož cílem je získávat nové zákazníky: Jakými východisky se zabývat v úvodní analýze, na co si dát pozor v UX a grafickém designu, co a jak během vývoje testovat, které vybrat KPI, jak je měřit a vyhodnocovat atp.
Martin Petrášek, FG Forrest, a.s., www.fg.cz

GRAFICKÝ DESIGN

13. září • 14.00–15.50 hod. • sál Panorama A

Odborný garant: Unie grafického designu

Vstup zdarma. Na přednášky není nutná registrace.

*Změny vyhrazeny!

Podrobnosti

14.00 – 14.30 hod.
Co byste měli vědět o práci grafika pro případ, že by to nevěděl váš grafik.
Projdeme vybrané zákonitosti v designu a vědecké poznatky o člověku a jeho vnímání. Ty, které by měl znát a zohledňovat váš grafik či designér, aby váš web, inzerát nebo prezentace byly srozumitelné a funkční. Ještě nikdy se totiž nestalo, aby bylo něco z toho srozumitelné přespříliš. S novými znalostmi budete přísnějším a náročnějším zadavatelem grafického designu.
Zdeněk Sládek, Dost dobrý design, s.r.o., www.dostdobrydesign.cz

14.40 – 15.10 hod.
BrandCloud: Váš design a marketing sbalený v cloudu.
Zjistěte, jak ušetřit čas a peníze. Využijte on-line brand/marketing manuál jako efektivní nástroj komunikace a distribuce, ať již interně nebo s dodavateli, od počítače nebo z Vašeho mobilu stejně, jako to dělá například Ambiente, město Plzeň, Česká pojišťovna nebo třeba Sklárny Bomma a Rückl. Přehledně, rychle a vždy v dresu Vaší firmy.
Karel Drašnar, BrandCloud s.r.o., www.brandcloud.cz

15.20 – 15.50 hod.
Doteky s polygrafickou produkcí.
Příklady moderních a aktuálně nejnovějších postupů používaných při zpracování tiskovin. V hledáčku obsahu prezentace bude povrchová úprava obálek knih, obalů či merkantilních tiskovin, digitální tisk přídavnými barvami, digitální velkoplošný produkční tisk a tisk UV ofsetovými tiskovými barvami (tisk na nenatírané grafické papíry). Dozvíte se, co je dnes v polygrafii COOL a co naopak OUT.
Martin Novotný, Noviny pro grafický průmysl, GRAFIE CZ, s.r.o., www.grafie.cz

MIX TRENDŮ A NOVINEK

13. září • 9.45–16.30 hod. • sál Panorama B

Vstup zdarma. Na přednášky není nutná registrace.

*Změny vyhrazeny!

Podrobnosti

9.45 – 10.15 hod.
Využití segmentace při komunikaci se zákazníky.
Výběr cílové skupiny zákazníků je základem každé dobré strategie. Základní problémy, které řešíme jsou obvykle dva: „Jak lépe oslovit stávající klienty, aby více nakupovali“ a „Kde najít další zákazníky pro své produkty/služby“. Podíváme se tedy na možnosti rozdělení zákazníků podle společných znaků, výběr ideálního segmentu a vhodné způsoby komunikace. Výsledkem bude vaše jasnější představa o tom, kam směřovat svoji pozornost při rozvíjení vašeho podnikání.
Bc. Štěpán Musil, marketingový specialista, CRM ANABIX, www.anabix.cz

10.20 – 10.50 hod.
Marketingová automatizace s lidskou tváří.
Většina společností sbírá data o svých zákaznících, aby s nimi následně nedělali vůbec nic. Využívejte umělou inteligenci v automatizaci marketingu naprosto jednoduše. Podle čeho segmentovat zákazníky. Jak přizpůsobovat sdělení každému na míru. Jaké automatizované scénáře použít. A zvládnu to taky?
Tomáš Polák, OWLCURE s.r.o., www.owlcure.com

10.55 – 11.25 hod. 
Offline není mrtvý a nebude. 
Víte proč? Protože se bavíme o ženách. Jak nejlépe oslovíte ženu, když vymění lodičky za tenisky, když začne toužit po spánku více než po protančených nocích, když jí začne vonět miminko více než nejkrásnější parfém nebo když dá přednost knížce o těhotenství před nejnovějším bestsellerem? Nejefektivnější oslovení Vaší cílové skupiny stále zajistíte ideální kombinací správných offline a online marketingových kanálů.
Miroslava Svobodová, Happy Baby, Prosam s.r.o., www.prosam.cz

11.30 – 12.00 hod. 
Brouk na talíři – hmyzí event.
Delikatesy plné překvapení a emocí. Pochoutky, kterým se dlouho díváte do očí. Mls probouzející veškerou vaši zvědavost, odměňující požitkem. Seznamte se s jídlem, které z evropských jídelníčků zmizelo před necelými sty lety a právě teď čeká na svou renesanci. Gastronomická vášeň spojila špičkovou šéfkuchařku, nutričního specialistu a stylistu do projektu Brouk na talíři. Výsledkem je show, zážitek a překvapení. 
Ing. Jan Škraňka, storymaker, YOU STORY UP! s.r.o., www.brouknataliri.cz

12.00 – 12.15 hod.
Přestávka.

12.15 – 12.45 hod. 
GDPR zasáhlo. Vybudujte rychle a efektivně databázi kontaktů pomocí chatbota.
Slovo chatbot je všude. Buďte v první linii a obnovte své kontakty, chatbot přepisuje dějiny a zavádí trend, který vytváří skutečnou hodnotu. Čekají nás praktické příklady, kdy jsme pomocí chatbota rozšířili databázi kontaktů o relevantní publikum. #gdprnasnezastavi #chatbotjede
Klára Hasníková, projektová manažerka, Q2 Interactive s.r.o, www.q2.cz 

12.50 – 13.30 hod 
Výzkum Češi a reklama.
Máme už reklamy dost, a kde nám nejvíce vadí? Co říkáme reklamě v historických centrech měst?  Pomáhá nám reklama při nákupním rozhodování, řídíme se jí při nákupu? Je reklama velkým manipulátorem nebo je součástí moderního života? Závěry letošního výzkumu jsou cennými informacemi o působení reklamy v dlouhodobém časovém horizontu, protože výzkum je prováděn již od devadesátých let minulého století.
Doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D., Česká marketingová společnost, www.cms-cma.cz

13.35 – 14.15 hod.
Plánování signmakingu.
Nemusíte mít vše dopředu do detailu naplánované (druhá dovolená v Jugoslávii – druhé dítě). Měli byste ale vědět, jaké náklady budete mít nejen s dodávku produktů signmakingu, ale také s jejich provozem, údržbou a likvidací. Poradíme, na co se ptát, aby původně nižší cena nakonec nebyla několikanásobně vyšší.
Jan Hrkal, prezident Asociace výrobců signmakingu, www.avsign.cz

14.20 – 15.00 hod.
Co když nemáte sexy produkt?
Jak dělat marketing něčemu tak nudnému, jako je tepelné čerpadlo? Musí to být nuda? Anebo je to víc sexy, než si dokážeme představit? Jak jsme se stali českou jedničkou na trhu?
Mgr. Václav Loubek, marketing manažer IVT Tepelná čerpadla s.r.o., www.cerpadla-ivt.cz

15.05 – 15.45 hod.
Jak zapojit event do marketingového mixu, aneb jak efektivně vynaložit finanční prostředky na eventy?
Co nám přináší eventy a proč je zapojit do marketingového mixu? Příprava a realizace (od A do Z) až k úspěšné realizaci. Jak vyhodnocovat a reportovat o eventech…. A mnoho dalšího 
Monika Hrubalová, členka poroty Event roku, odborník v oblasti výstavnictví, zástupce ředitele pro komunikaci na Vyšší odborné škole publicistiky, www.vosp.cz

15.50 – 16.30 hod.
Síla příběhu – zkušenosti z tvorby programu TEDxPragueWomen.
Zkušenosti z tvorby programu konference TEDxPragueWomen ukazují, jak účinné jsou dávné postupy vyprávění příběhů. Možnosti zásahu obecenstva pouze skrze obsah jsou limitované. Emotivní prožitek podepřený silným příběhem přináší silnější ztotožnění obecenstva s obsahem vystoupení. Eventy, založené na emotivně podbarveném spoluprožívání vykazují vyšší divácké zaujetí. Ve výsledku se konference stává svého druhu divadelním představením.
Miroslav Brada, tvůrce programu TEDxPragueWomen 2015, 2016, 2017, lektor Vyšší odborné školy publicistiky, www.vosp.cz

 

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2024