Konference ÚSPĚŠNÝ E-SHOP & WEB
3. září • 9.00–15.35 hod.
Jak prodávat, když je vše zavřené nebo výrazně omezené? V březnu ze dne na den zmizela řada tradičních prodejních kanálů. Začaly profitovat firmy, které prodávají online. A řadu dalších okolnosti donutily otevřít si ehop nebo jiný digitální prodejní kanál. Aby vůbec mohly fungovat alespoň částečně. Dříve byl eshopový prodej považován za speciální disciplínu. Dnes stojí před nutností mít a provozovat vlastní eshop prakticky každá firma – už jen jako zálohu pro případ návratu omezení prodeje. Jak na to? Jaká řešení zvolit? Jaké jsou nejnovější trendy v e-commerce? A jak eshop nejen mít, ale úspěšně přes něj prodávat?
Virtuální branou do vaší firmy a eshopu je váš firemní web. Je vaše brána dokořán otevřená? Mohou přes ni volně proudit lidé na vaše tržiště, kde jim prodáte to, co potřebují? Web je dnes klíčovým prvkem každé firmy či instituce. Jak obchodně úspěšný web ve spolupráci s vývojáři navrhnout a vybudovat, se dozvíte na druhé části konference Úspěšný eshop & web.
Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 2.450,- Kč + DPH, celkem 2.964,50,- Kč. V ceně je občerstvení.
Změna programu vyhrazena.
Podrobnosti
8,30 – 9,00 h - Registrace a coffeebreak
9,00 – 9,40 h Jak rozjet e-shop a nezkrachovat u tohoKoronakrize nám dala jasný povel. Nezáleží na tom, jestli je váš business B2B, nebo B2C –
kdo se zkrátka
nepřesune do onlinu, nemusí dostat šanci přežít. Nemusíte na to ale být sami. Ukážeme vám slepé uličky při tvorbě e-shopů – správný výběr platformy, způsob vaší prezentace i zajištění návratnosti. Poradíme vám, jak s pomocí e-shopu můžete začít vydělávat.
Michal Olbert, In creative s.r.o., www.increative.cz
9,45 – 10,25 hJak se nám povedlo převést offline business do onlinuV momentě, kdy se během koronakrize
zavřely obchody, objevila firma s více jak pětadvacetiletou tradicí velkou díru ve svém offline podnikání. Najednou
neměli způsob, jak zákazníka oslovit. Věděli však, že podobnou situaci si už nikdy nechtějí zopakovat. My jsme přišli s řešením – postavit funkční e-shop, který bude dalším prodejním kanálem a splní přání i toho nejnáročnějšího zákazníka. Ukážeme vám, jak naše spolupráce začala a jak jsme se dopracovali k nejlepšímu řešení.
Ivan Jašek, In creative s.r.o., www.increative.cz
10,30 – 11,10 h
Jak lidé čtou na webu – nové výsledky z roku 2019
V roce 1997 v Nielsen Norman Group popsali, jak lidé čtou obsah na webech – a šokovali tehdy celý svět. Výsledky jejich měření se dodnes objevují v příručkách copywritingu a jsou mantrou pro všechny, kteří tvoří obsah v on-line prostoru.
Teď, téměř po 20 letech, v Nielsen Norman Group studii aktualizovali. 13 let sledovali chování více než 500 uživatelů z několika států světa a zjišťovali, co se za ty roky změnilo – a co zůstalo stejné.
V přednášce se dozvíte:
·Jak dnes lidé konzumují obsah na webu
·Co se v porovnání s rokem 1997 vůbec nezměnilo
·V čem se naopak chování uživatelů za těch 20 let změnilo
·A co si z toho jako copywriter nebo content marketér můžete vzít pro svou práci.
Jan Novák, headcopywriter, Obsahová agentura s.r.o., www.obsahova-agentura.cz
11,15 – 11,40 h
Budoucnost prodeje: Trendy v e-commerce
Česko má aktuálně nejvíce e-shopů na obyvatele v Evropě. Jak se prosadit? Díky inovacím. Pavlína na konkrétních příkladech ukáže, kterým značkám se sázka na technologie vyplatila a jak můžete začít vy i s 0,- rozpočtem už dnes.
Pavlína Louženská, callto.shop
11,40 – 12,40 h - přestávka
12,40 – 13,20 h Facebook jako výkonnostní kanál pro e-shopI v roce 2020 stále existuje řada firem, které nevyužívají potenciálu Facebook na maximum. V rámci propagace se zaměřují na dosahy, interakce, fanoušky, sledující, ale často jim
chybí to hlavní - zaměřit se na zisk. V této přednášce se dozvíte,
jak prodávat na Facebooku v roce 2020, jaké tržby vám může Facebook přinést a spoustu dalších konkrétních tipů.
Honza Bartoš & Vít Schaffarczik, www.honzabartos.cz, www.schaffarczik.cz
13,25 – 14,05 h Klíčové trendy ecommerce 2020 pro spojení prodejů online a off-line Pandemie celosvětově urychlila digitální transformaci byznysu, která již probíhá dlouhodobě. I segmenty trhu, pro který byly eshopy spíš okrajový, se nyní masivně rozvíjejí. ČR patří mezi silné hráče v ecommerce a v logistice a obsluze zákazníka patříme ke světovým špičkám. Na druhou stránku způsob vystavování zboží, segmentace zákazníků a práce s obsahem, videi, livestreamingem, sociálními médii a daty zaostáváme například za Asií. Tomáš Jindříšek ukáže
nejnovější trendy z ČR i světa, jak prodávat online a integrovat to s offlinem světem.Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side a.s., www.dark-side.cz
14,10 – 14,50 hPoužitelnost a přesvědčivost firemních webůJak postupujeme v Liquid Design
při navrhování efektivních firemních webů - jaké jsou časté problémy, jak to řešíme, co řešíme nejdřív a jak vybíráme priority.
Přesvědčivost - na čem je to založené, psychologické principy důvěryhodnosti, jak se proti tomu dá/nedá bránit,
co na uživatele funguje a kdy jsou z toho spíš naštvaní než přesvědčení.
Marek Čevelíček, CEO, UX, návrhář webů, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz
14,55 – 15,35 h9 nejčastějších chyb na vašich webechProč lidé na vaší webové stránce nedělají to, co chcete vy? A co tam vůbec dělají?
Na co klikají? Jak to udělat, aby vám web přinášel maximální užitek?
Když přivedete návštěvníka na svůj web, celá hra teprve začíná. Na stránkách mohou být chyby, které dokážou celou vaši obchodní snahu potopit raz dva. Ukážeme si, jak tyto problémy efektivně vyřešit.
Ivan Jašek, In creative s.r.o., www.increative.cz