Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Doprovodný program

Marketing Mix Morava    3. 9. 2020
15. ročník moravského prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie

Konference DIGISTRATEGIE – ONLINE MARKETING PO COVIDU

3. září • 9.30–16.30 hod. 

Koronavirus – slovo roku 2020! Zamíchal kartami ve všech firmách a institucích.

 Jak prodávat, když je vše z moci úřední zavřené?
• Jak pracovat a spolupracovat, když jsou všichni na home office?
• Jak v krizi najít příležitosti k růstu?
• Jak a v čem se změnil marketing a komunikace?

Na jaře se podstatná část ekonomiky zastavila či omezila. Ale život běžel dál, jen se přesunul do online prostoru. A zde i z velké části zůstane. Mít digitální strategii - a aktualizovat ji po zkušenostech s covidem - je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na konferenci Digistrategie vám představíme čerstvé zkušenosti a poučení z digitalizace firem a různé způsoby a kanály online marketingu. Není to konference pro ajťáky, ale pro ty z vás, kteří máte na starosti firemní marketingovou a digitální strategii. Zkušení odborníci vám ukáží, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít. Chcete „rychlou lajnu do onlajnu“? Přijďte na konferenci Digistrategie!

Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 2.450,- Kč + DPH, celkem 2.964,50,- Kč. V ceně je zajištěno občerstvení.
 
                                                                                                            Změna programu vyhrazena.

Podrobnosti

9,00 – 9,30 h - Registrace a coffeebreak

9,30 – 10,10 h
Odvaha na změnu – jak nastavit digitalizaci napříč firmou
Prostor pro digitalizaci je obrovský. Digitalizace firem není otázka technologií, ale nastavení mysli lidí. To jsme viděli při covid krizi, kdy všichni v podstatě velmi rychle přešli na používání online nástrojů. Problém je, jak lidem vysvětlit že jim tyto nástroje mohou usnadnit práci a zkrátit potřebný čas. Prostor pro digitalizaci například ve zdravotnictví, ve službách atd.
Radka Březíková, COO of PRIA SYSTEM s.r.o., www.pria.cz

10,15 – 10,55 h
Úspěch marketingu
Čtyři roky společné spolupráce na brandu HOBŽOVY brambůrky – co ukázal prvotní spotřebitelský výzkum a jak je značka vnímána dnes? V rámci on-linové komunikace využíváme i nové trendy jako je tik-tok či spolupráce s influencery. A jak může silná pozice značky v rámci sociálních sítí pomoci při vyjednávání s obchodními řetězci?
Marie Greplová, Acount Manager of PRIA SYSTEM s.r.o., www.pria.cz
 
11,00 – 11,40 h
COVID přeje digistrategii, ale jak z ní nejvíc vytěžit? 
V březnu jsme byli svědky něčeho, co naše země nezažila od roku 1968. Chod velké části ekonomiky se zmrazil a lidé se dva měsíce učili žít v novém prostoru a jinak. Pro marketing je to vždy revoluční moment, protože se mění stávající přístupy a postupy. Mění se trh. Bez ohledu, jestli se za několik měsíců vrátí do normálu, zůstane po něm alespoň malá jizva, která nás nutí přemýšlet, co to pro nás znamená a jak nastavit naši strategii tak, abychom nejenom přežili, ale aby daná situace pracovala pro nás. Na programu dne je nová digistrategie.
Jan Škraňka, storymarker, YOU STORY UP! s.r.o., www.youstoryup.cz

11,45 – 12,25 h
Nastartujte svůj Linkedln pro byznys
Co a jak udělat, aby vám Linkedln začal generovat zákazníky? Na čem postavit svou marketingovou a prodejní strategii na téhle síti? S čím začít, na co se zaměřit? Na co nezapomenout?
Kryštof Kopecký, konzultant a lektor LinkedIn pro byznys, www.linkedakademie.cz
 
12,25 – 13,30 h - Přestávka, prohlídka veletrhu
 
13,30 – 14,10 h
Chyťte příležitost za pačesy a ovládněte online prostor
Do online prostoru se tlačí více firem, roste konkurence a nutnost nabídnout něco navíc. Koronavirová krize pořádně zamíchala kartami velkým i malým firmám. Teď je jen na vás, abyste tuhle situaci využili. Víte, co vaši firmu brzdí v online prostoru? Jak vypadá vaše konkurence a jak se jí daří? A zda se vám investice do marketingu vlastně vyplácejí? Nevíte? Měli byste. Společně se podíváme, jak si udělat vlastní nezávislou analýzu online marketingu.
Denisa Šťastná, In creative s.r.o., www.increative.cz
 
14,15 – 14,55 h
12 typů obsahových strategií a kterou zvolit pro vaši firmu
Obsahový marketing vám může přinést mnoho zákazníků. Jeho srdcem je obsahová strategie, kterou má každá firma odlišnou. Pokud se ovšem na strategie podíváme podrobněji, zjistíme, že jsou často postaveny na stejných základech a principech. Josef Řezníček vás ve své přednášce provede dvanácti typy strategií, se kterými se v praxi setkáváme. Inspirujte se příklady z praxe a najděte tu správnou marketingovou cestu pro svůj projekt. Od přednášejícího navíc získáte úplně zdarma knihu o obsahovém marketingu.
Josef Řezníček, Včeliště, www.vceliste.cz
 
15,00 – 15,40 h
Viděli jste už web své firmy?
A podívali jste se někdy na něj očima člověka, který ho vidí poprvé? Ou. Věci, které pokládáte za jasné, váš čerstvý návštěvník zdaleka tak jasně neuvidí. Pozor, takový člověk není hloupý, závada je na vaší straně. Projdeme typické problémy obsahu i designu. Ukážeme si metodu doslovné revize asociací, abyste na webu nepsali ptákoviny. Přineste mi ukázat po přednášce svůj web, nejlepší dostane flašku, zbytek radu.
Zdeněk Sládek, komunikační designér a jednatel, Studio Protein s.r.o., člen představenstva UGD, www.studioprotein.cz
 
15,45 – 16,25 h
10 příkladů interaktivní a reaktivní komunikace na sociálních sítích
V čase korony jsme se potřebovali naučit komunikovat se svými zákazníky on-line. Osvojte si takové komunikační techniky na sociálních sítích, kterými vybudíte reakci a interaktivitu se sledujícími. Spustíte tím komunikační lavinový efekt ve Váš prospěch.
Adam Parma, FILM21, www.film21.cz

Konference ÚSPĚŠNÝ E-SHOP & WEB

3. září • 9.00–15.35 hod. 

Jak prodávat, když je vše zavřené nebo výrazně omezené? V březnu ze dne na den zmizela řada tradičních prodejních kanálů. Začaly profitovat firmy, které prodávají online. A řadu dalších okolnosti donutily otevřít si ehop nebo jiný digitální prodejní kanál. Aby vůbec mohly fungovat alespoň částečně. Dříve byl eshopový prodej považován za speciální disciplínu. Dnes stojí před nutností mít a provozovat vlastní eshop prakticky každá firma – už jen jako zálohu pro případ návratu omezení prodeje. Jak na to? Jaká řešení zvolit? Jaké jsou nejnovější trendy v e-commerce? A jak eshop nejen mít, ale úspěšně přes něj prodávat?


Virtuální branou do vaší firmy a eshopu je váš firemní web. Je vaše brána dokořán otevřená? Mohou přes ni volně proudit lidé na vaše tržiště, kde jim prodáte to, co potřebují? Web je dnes klíčovým prvkem každé firmy či instituce. Jak obchodně úspěšný web ve spolupráci s vývojáři navrhnout a vybudovat, se dozvíte na druhé části konference Úspěšný eshop & web.

Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 2.450,- Kč + DPH, celkem 2.964,50,- Kč. V ceně je občerstvení.

                                                                                                            Změna programu vyhrazena.

Podrobnosti

8,30 – 9,00 h - Registrace a coffeebreak
 
9,00 – 9,40 h
Jak rozjet e-shop a nezkrachovat u toho
Koronakrize nám dala jasný povel. Nezáleží na tom, jestli je váš business B2B, nebo B2C – kdo se zkrátka nepřesune do onlinu, nemusí dostat šanci přežít. Nemusíte na to ale být sami. Ukážeme vám slepé uličky při tvorbě e-shopů – správný výběr platformy, způsob vaší prezentace i zajištění návratnosti. Poradíme vám, jak s pomocí e-shopu můžete začít vydělávat.
Michal Olbert, In creative s.r.o., www.increative.cz
 
9,45 – 10,25 h
Jak se nám povedlo převést offline business do onlinu
V momentě, kdy se během koronakrize zavřely obchody, objevila firma s více jak pětadvacetiletou tradicí velkou díru ve svém offline podnikání. Najednou neměli způsob, jak zákazníka oslovit. Věděli však, že podobnou situaci si už nikdy nechtějí zopakovat. My jsme přišli s řešením – postavit funkční e-shop, který bude dalším prodejním kanálem a splní přání i toho nejnáročnějšího zákazníka. Ukážeme vám, jak naše spolupráce začala a jak jsme se dopracovali k nejlepšímu řešení.
Ivan Jašek, In creative s.r.o., www.increative.cz
 
10,30 – 11,10 h
Jak lidé čtou na webu – nové výsledky z roku 2019
V roce 1997 v Nielsen Norman Group popsali, jak lidé čtou obsah na webech – a šokovali tehdy celý svět. Výsledky jejich měření se dodnes objevují v příručkách copywritingu a jsou mantrou pro všechny, kteří tvoří obsah v on-line prostoru.
Teď, téměř po 20 letech, v Nielsen Norman Group studii aktualizovali. 13 let sledovali chování více než 500 uživatelů z několika států světa a zjišťovali, co se za ty roky změnilo – a co zůstalo stejné.
V přednášce se dozvíte:
·Jak dnes lidé konzumují obsah na webu
·Co se v porovnání s rokem 1997 vůbec nezměnilo
·V čem se naopak chování uživatelů za těch 20 let změnilo
·A co si z toho jako copywriter nebo content marketér můžete vzít pro svou práci.
Jan Novák, headcopywriter, Obsahová agentura s.r.o., www.obsahova-agentura.cz

 
11,15 – 11,40 h
Budoucnost prodeje: Trendy v e-commerce
Česko má aktuálně nejvíce e-shopů na obyvatele v Evropě. Jak se prosadit? Díky inovacím. Pavlína na konkrétních příkladech ukáže, kterým značkám se sázka na technologie vyplatila a jak můžete začít vy i s 0,- rozpočtem už dnes. 
Pavlína Louženská, callto.shop
 
11,40 – 12,40 h - přestávka
 
12,40 – 13,20 h
Facebook jako výkonnostní kanál pro e-shop
I v roce 2020 stále existuje řada firem, které nevyužívají potenciálu Facebook na maximum. V rámci propagace se zaměřují na dosahy, interakce, fanoušky, sledující, ale často jim chybí to hlavní - zaměřit se na zisk. V této přednášce se dozvíte, jak prodávat na Facebooku v roce 2020, jaké tržby vám může Facebook přinést a spoustu dalších konkrétních tipů.
Honza Bartoš & Vít Schaffarczik, www.honzabartos.cz, www.schaffarczik.cz
 
13,25 – 14,05 h
Klíčové trendy ecommerce 2020 pro spojení prodejů online a off-line 
Pandemie celosvětově urychlila digitální transformaci byznysu, která již probíhá dlouhodobě. I segmenty trhu, pro který byly eshopy spíš okrajový, se nyní masivně rozvíjejí. ČR patří mezi silné hráče v ecommerce a v logistice a obsluze zákazníka patříme ke světovým špičkám. Na druhou stránku způsob vystavování zboží, segmentace zákazníků a práce s obsahem, videi, livestreamingem, sociálními médii a daty zaostáváme například za Asií. Tomáš Jindříšek ukáže nejnovější trendy z ČR i světa, jak prodávat online a integrovat to s offlinem světem.
Tomáš Jindříšek, Managing Partner Dark Side a.s., www.dark-side.cz
 
14,10 – 14,50 h
Použitelnost a přesvědčivost firemních webů
Jak postupujeme v Liquid Design při navrhování efektivních firemních webů - jaké jsou časté problémy, jak to řešíme, co řešíme nejdřív a jak vybíráme priority. Přesvědčivost - na čem je to založené, psychologické principy důvěryhodnosti, jak se proti tomu dá/nedá bránit, co na uživatele funguje a kdy jsou z toho spíš naštvaní než přesvědčení.
Marek Čevelíček, CEO, UX, návrhář webů, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz
 
14,55 – 15,35 h
9 nejčastějších chyb na vašich webech
Proč lidé na vaší webové stránce nedělají to, co chcete vy? A co tam vůbec dělají? Na co klikají? Jak to udělat, aby vám web přinášel maximální užitek? Když přivedete návštěvníka na svůj web, celá hra teprve začíná. Na stránkách mohou být chyby, které dokážou celou vaši obchodní snahu potopit raz dva. Ukážeme si, jak tyto problémy efektivně vyřešit.
Ivan Jašek, In creative s.r.o., www.increative.cz
 
 

Firemní prezentace MIX TRENDŮ A NOVINEK

3. září • 9.15–15.55 hod. 

Tato konferenční sekce je marketingový „švédský stůl“, z něhož si nabídněte to, co vás zajímá a na co máte chuť. A je to zdarma!

Vstup zdarma. Na přednášky není nutná registrace.

                                                                                                                     Změna programu vyhrazena.

Podrobnosti

9,15 – 9,45 h
Využití automatizace v komunikačním procesu
Komunikace s klienty i obchodními partnery je základem úspěšného podnikání. Při oslovení potenciálních zájemců, uzavírání nových zakázek i při péči o stávající zákazníky je třeba pravidelně komunikovat. Dnes si již navíc nemusíte vše pamatovat, neustále ručně filtrovat a vyhledávat, to za vás udělá automatizace v CRM. Nechte systém hlídat všechny důležité termíny, neaktivitu u vašich klientů podle jejich důležitosti i přidělovat úkoly vašemu týmu v závislosti na fázi obchodních případů.
Štěpán Musil, marketingový specialista, Anabix CRM, www.anabix.cz
 
9,50 – 10,20 h
Jak může markeťák využít data z obchodu a zvýšit firmě prodeje
Pojďme si ukázat, jak efektivně těžit z dlouholetých obchodních kontaktů. A jak můžou markeťáci (nejen) díky chytrým nástrojům nosit do firmy víc peněz a posouvat firmu dopředu.
Václav Prak, RAYNET CRM, www.raynet.cz
 
10,25 – 10,55 h
Marketing je grunt. Tečka.
Když stavíte dům a začnete od střechy, tak jste v Kocourkově. Když začnete od základů a uděláte je z písku, dům vám spadne na hlavu. A když dům z tradičního zdiva nenecháte promrznout přes zimu a pak pořádně vyschnout, tak se v něm velmi brzy objeví trhliny a dost možná i plíseň. Stejně tak to funguje s marketingem…
Renata Michels, CONRESCOM s.r.o., www.conrescom.cz
 
11,00 – 11,30 h
Využijte rozšířenou realitu v marketingu!
Představte si, že telefonem "najedete" na nějaký vytištěný obrázek nebo 3D předmět a po chvíli se spustí video! Moderní technologie vždy přitahovaly pozornost zákazníků, tak nezůstaňte pozadu. Rozšířená realita představí produkt nebo službu a pouhým kliknutím přivede zákazníky přímo do nákupního rozhraní, tedy na eshop (nebo kamkoli jinam potřebuje). Přenese do domovů zákazníků, kanceláří klientů či kamkoli jinam tu správnou atmosféru (obraz v pohybu, zvuk i emoce). Ukážeme si, jak tuto technologii můžete využít i Vy!
Petr Bouberle, Brand Ambassador Brand Gifts a.s., www.premiovedarky.cz
 
11,35 – 12,15 h
Prezentujte jako Steve Jobs, Winston Churchill nebo Bill Clinton    
Jak vytvořit dobrou prezentaci a jak ji účinně prezentovat směrem k publiku. Chystáte se veřejně prezentovat výsledky své práce? Co je potřeba udělat, abychom byli stejně dobrými prezentátory jakými byl například Steve Jobs, Winston Churchill nebo Bill Clinton?
Občas zaslechneme mýtus, že pokud něčemu rozumíme, automaticky to zvládneme hravě odprezentovat. To je lež. Jsou to odlišné věci a kvalitní přednášení si žádá jiné dovednosti i přípravu.
Monika Hrubalová, vedoucí tiskového a informačního oddělení ČHMÚ, www.chmi.cz
 
12,20 – 12,50 h
Sklik – zacílit – pal do černého!
Nestřílejte v marketingu naslepo, když je tu Sklik od Seznamu. Jaké jsou možnosti cílení a formáty reklam v tomto oblíbeném internetovém reklamním systému? Rozdíly mezi měřením v Skliku a Google Analytics. Novinky v Skliku a fundované odpovědi na vaše dotazy.
Jan Řičánek, konzultant výkonnostní reklamy, Seznam.cz, a.s., www.seznam.cz
 
12,55 – 13,25 h
Využití open-source systémů v marketingové praxi
Sdílení kapacit a využití open-source systémů je tématem posledních měsíců. Rozjeďte svůj business naplno díky technologickému pokroku.  Poradíme Vám, jak efektivně zvládnout projektový management, jak nejlépe využít výhod open-source systémů i jak předcházet nejčastějším chybám.
Klára Májková, Q2 Interactive s.r.o, www.q2.cz
 
13,30 – 14,00 h
Firemní výuková videa - abyste produkty a služby prodávali lépe
Představíme Vám několik modelů a realizací úspěšných firemních výukových videí a konceptů, díky kterým budou mít Vaši potenciální zákazníci k Vašim produktům a službám mnohem blíže.
Adam Parma, FILM21, www.film21.cz
 
14,05 – 14,35 h
Dostat se do novin je hra(čka)
Jak důležitá je tisková zpráva, jak ji správně napsat, kolik to stojí a několik faktů a mýtů okolo. Rychlokurz pro úplné začátečníky i zkušenější marketéry.
Zdeněk Fekar, e.vox, spol. s r.o., www.evox.space
 
14,40 – 15,20 h               
SimpleShop - prodávejte své kurzy, školení, videa, e-booky ze svého webu za 10 minut!
SimpleShop je tak trochu jiný e-shop. Specializuje se na automatizovaný prodej virtuálních produktů jako jsou kurzy, školení, videa, členství, e-booky a další. Navíc nabízí automatickou fakturaci, 4 druhy zabezpečení e-booků, generátor voucherů, vlastní přehrávač videa, napojení na platební brány i banky, doručení produktu na e-mail a tuny dalších vychytávek.
Přijďte se inspirovat, jak efektivně prodávat své produkty nebo jak je chránit před kopírováním. Vše rád předvedu na praktických ukázkách.
Martin Dostál, zakladatel SimpleShop, Redbit s.r.o., www.simpleshop.cz
 
15,25 – 15,55
Marketing sbalený v cloudu
Marketing v cloudu, aneb tam, kde končí logo, začíná značka a vše, co k ní patří. Marketing. Komunikace. Kampaně. Sdílení. Směrem ven i dovnitř firmy. Co všechno vlastně potřebujete v marketingu řídit? Jak vše efektivně sdílet se světem? Koho a co k tomu potřebujete? Jak to celé uchopit? Trendy a zkušenosti, které rozhodně nezahodíte do koše, ani toho počítačového.
Karel Drašnar, BrandCloud s.r.o., www.brandcloud.cz
 

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2020