Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Doprovodný program

Marketing Mix Brno    10. 9. 2019
14. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie

DIGISTRATEGIE – ONLINE MARKETING 2019

10. září • 9.30–16.30 hod. • kongresová hala sekce C

Online marketing - všude o něm slyšíte. A pravděpodobně je ve vašem marketingovém mixu. Pociťujete nutnost, nebo to máte za úkol, posunout firemní marketing více ze světa offline do světa online.
Mít digitální strategii - a stále ji aktualizovat - je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na konferenci Digistrategie nepůjdeme do přílišné hloubky a zbytečného detailu. Odborníci vám představí
· různé způsoby a kanály online marketingu - zkušenosti z úspěšných digitálních kampaní a poučení z chyb
· ukáží vám, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít…
· … anebo co se můžete naučit nebo zvládnout sami.

Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 2.450,- Kč + DPH, celkem 2.964,50,- Kč. V ceně je coffeebreak a oběd.

Podrobnosti

9,00 – 9,30 h
Registrace a coffeebreak

9,30 – 10,10 h
Digitální svět a jeho základní principy
Co může vaše firma v digitálním světě chtít a mít? Od zakladatele a CEO přední české digitální agentury se dozvíte novinky z digitálního světa, uvidíte možnosti aktuální digitální kreativy. To vše na případových studiích z oblasti marketingu i náboru lidí.
Tomáš Jindříšek, Head of PRIA SYSTÉM s.r.o., www.pria.cz

10,15 – 10,55 h
Streamování - fenomén, příležitosti, nové možnosti živého vysílání
Marketing sociálních sítí již zažil několik hvězdných vln. Po bouřlivém nástupu blogerů se snažíme pracovat s vlogery. Co bude dál? Zcela bezpečně to budou nástroje, které nejsou omezovány samotnou sociální sítí a které pořád vykazují vysokou míru dosahu. Přísunem dostupné technologie a silných datových spojení se na výsluní dostaly sny všech mediálních profesionálů - přímé přenosy. Nejenom, že nejsou omezovány, naopak jsou sítěmi podporovány. Jak s nimi pracovat? Jak spustit živé vysílání? Co od živého vysílání očekávat? Při hledání odpovědí na tyto otázky se společně ponoříme do světa streamingu.
Ing. Jan Škraňka, storymarker, YOU STORY UP! s.r.o., www.youstoryup.cz

11,00 – 11,40 h
Ovládni mobil – ovládneš digitální svět
Chytré mobily jsou velmi silnou multifunkční digitální zbraní, která umí nahradit celou vaši kancelář. Začněte na něm pro práci i komunikaci využívat ty nejužitečnější firemní nástroje a nemusí vás to stát ani korunu.
Mgr. Adam Parma, FILM21, www.film21.cz

11,45 – 12,25 h
Úspěšné kampaně na LinkedInu – jak na to
Online kampaně na internetu (PPC) i Facebooku jsou už téměř samozřejmostí – přišel čas vyzkoušet kampaně na LinkedInu! Největší profesní sociální síť skrývá mnohem více příležitostí než jen propojování profesionálů a headhunting. Z pohledu marketéra je to ideální platforma k prezentaci firem a akvizici zákazníků, navíc s dokonalými možnostmi cílení. Pro naše zákazníky jsme zde řešili celou řadu kampaní, a to v mnoha zemích světa a s nejrůznějším cílením. V naší prezentaci vám ukážeme nejúspěšnější řešení a ukážeme vám, jak na to.
Ivo Vrána, Digital Director, MARCO reklamní agentura spol. s r.o., www.marco.eu

12,25 – 13,30 h
Přestávka se zajištěným obědem, prohlídka veletrhu

13,30 – 14,10 h
Bez čeho se v roce 2020 v marketingu neobejdete
Marketingové trendy nezastavíte. Co ještě před rokem 100% fungovalo, dnes už nemusí vůbec stačit. Přijďte si srovnat velitelský čas. Chystáme pro vás několik chuťovek:
1. Nejnovější tipy z online marketingu, které využijete při tvorbě strategie na celý rok
2. Jaké jsou SEO trendy a jak je využít ve svůj prospěch
3. Výkon vs. brand. Jak rozložit rozpočty, tvořit úspěšné kampaně a napevno uvíznout v hlavách zákazníků.
Ing. Jakub Horáček, Increative s.r.o., www.increative.cz

14,15 – 14,55 h
LinkedIn pro byznys - jak využít naplno potenciál této sítě pro budování značky, akvizice a business development
LinkedIn generuje celosvětově 80% B2B leadů. U nás byla tato síť donedávna mylně vnímána jen jako nástroj pro recruitment a hledání práce. Právě teď stále více firem začíná chápat její byznysový potenciál. Zažíváme LinkedIn boom. Teď je ten správný čas zařadit LinkedIn do své obchodní strategie. Jak na to? Jaké možnosti pro B2B (i B2C) byznys LinkedIn přináší? Jaké nástroje a jak používat? Jak vytěžit z LinkedIn maximum a přeměnit ho na nástroj budování značky, akvizice a business developmentu?
Jana Bártíková, konzultant, www.linkedakademie.cz

15,00 – 15,40 h
Podcast – jak pomocí něj efektivně tvořit obsah na sociální sítě
Nemusíte vymýšlet pořád nové posty, nová videa, nové články na svůj blog. Jeden video rozhovor vám pomůže k tvorbě dvaceti nebo třiceti kusů obsahu na všechny možné platformy, včetně Facebooku, Instagramu, LinkedIn, YouTube, iTunes, Spotify a blogu na vašem webu. Ukážu vám, jak být na internetu jedineční bez nutnosti kreativity. Sociální sítě se od sebe liší: do hospody nepůjdete v obleku, do posilovny si nevezmete pracovní obuv a na rande nepůjdete v plavkách. Každá sociální síť má také svá specifika a lidé se na každé síti chovají velmi odlišně. Prozradím, jak se sítěmi zacházet.
Adam Wojnar, www.adamwojnar.cz

15,45 – 16,25 h
Real Time Bidding - proč ho chtít a jak na něj
Přednáška se zabývá reklamním kanálem RTB, který v posledních letech získává stále více na popularitě. Řekneme si, co je to RTB, jaká je jeho pozice ve světě online reklamy a jaké jsou jeho možnosti. Podíváme se na rozdíly mezi RTB a ostatními kanály a zjistíme, jak k němu správně přistupovat. V neposlední řadě se také dozvíme, jak z pozice klienta správně komunikovat RTB kampaň s agenturou.
Marie Kaisrová, RTB Senior Specialist, Taste a.s., www.taste.cz

 

ÚSPĚŠNÝ WEB

10. září • 9.30–15.40 hod. • salónek Merkur

Použijeme parafrázi - Moje firma, můj hrad – a každý hrad má bránu, kudy se do něho vstupuje. Dnes je to brána virtuální – je to váš firemní web.
Je vaše brána dokořán otevřená? Mohou přes ni volně proudit lidé na vaše tržiště, kde jim prodáte to, co potřebují? A umíte jim prodat i to, co nepotřebují nebo dosud nevěděli, že to potřebují, ale nechají se vámi zlákat? I to umožní dobře postavený web.
Anebo musí lidé na vaši bránu klepat a volat nebo psát, aby jim někdo otevřel a poskytl informace nebo umožnil u vás nakoupit? Řada z nich to vzdá a půjde o dům dál, kde je brána dokořán otevřená…
Web je dnes klíčovým prvkem každé firmy či instituce. Jak obchodně úspěšný web ve spolupráci s vývojáři navrhnout a vybudovat, se dozvíte na konferenci Úspěšný web.

Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 2.450,- Kč + DPH, celkem 2.964,50,- Kč. V ceně je coffeebreak a oběd.

Podrobnosti

9,00 – 9,30 h
Registrace a coffeebreak

9,30 – 10,10 h
Zlepšujeme web. Použitelnost a důvěryhodnost na webu
Hlavně ten web nedělejte znovu! Ledaže byste se chtěli zbavit peněz. 100% praktická přednáška, ze které odejdete s webem na steroidech.
Marek Čevelíček, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

10,15 – 10,55 h
Chci web, který funguje!
Příprava je základ práce, který když vynecháte, nikdy dobrý web ani e-shop nepostavíte. Procesem tvorby úspěšného webu krok za krokem vás provede Lukáš Dubina, UX designer s 10 lety zkušeností. 
Lukáš Dubina, freelancer, www.lukasdubina.cz

11,00 – 11,40 h
Základ úspěšného webu? Uživatelský výzkum!
Rozdíl mezi úspěšným a neúspěšným webem spočívá v poznání zákazníků. Zjistěte, co vaši zákazníci chtějí, jak přemýšlejí a proměňte váš web v mašinu na konverze.
Michal Voják, AW-DEV, v.o.s., www.aw-dev.cz

11,45 – 12,25 h
Ideální vstupní stránka pro lidi i vyhledávače
Máte web a chodí na něj lidi? Ukážeme si, jak by jich mohlo chodit ještě víc. Proč? Protože více návštěv znamená více konverzí a možná i více peněz pro vás.
Jakub Rejnuš, PeckaDesign s.r.o., www.peckadesign.cz

12,25 – 13,30
Přestávka se zajištěným obědem, prohlídka veletrhu

13,30 – 14,10 h
Kdy a jak využít WordPress platformu
Ať už začínáte s jednoduchou webovou prezentací, nebo plánujete stavět důmyslnější web - platforma WordPress vám může být velmi nápomocna. Jak ale správně začít, kdy volit placenou šablonu a kdy vyvíjet šablonu na míru nám poví Adam Laita - profesionál v oboru, který má za sebou organizace největších WordPressových akcí v Čechách.
Adam Laita, freelancer, www.laita.cz

14,15 – 14,55 h
Bez klienta to nejde!
Bez klienta nikdy dobrý web nevznikne. Jak se připravit na tvorbu webu a spolupráci s dodavatelem? Na co všechno musíte pamatovat? A kdy budete potřeba nejvíce? Být připraven znamená nebýt překvapen.
Matej Chyľa, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

15,00 – 15,40 h
Lidé na webu čtou!
V online marketingu vládne mýtus, že lidé na webových stránkách nečtou. Pojďme ho společně vyvrátit. Ukážeme si, jak napsat a naformátovat text na webových stránkách, který vaši zákazníci budou hltat.
Jan Novák, Obsahová agentura s.r.o., www.obsahova-agentura.cz

ŘEČI O GRAFICKÉM DESIGNU pro manažery a markeťáky

10. září • 12,00–16,00 hod. • Kongresová hala sekce B

Odborný garant: Unie grafického designu

Jak „zaúkolovat“ grafika, aby váš výrobek, služba nebo firemní identita byla designově in a dobře prodávala? Blok informací pro grafiky i jejich zadavatele. "Řeči o grafickém designu" - o klíčové roli grafického designu v marketingové komunikaci.

Půldenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 1 240,- Kč + DPH,
celkem 1 500,40 Kč. V ceně je coffeebreak.

Podrobnosti

12,00 – 12,30 h
Registrace a coffeebreak

12,30 – 13,00 h
Sebevědomí lidí a designu
Sebevědomí je atribut, který přitahuje. Proč to tak je? U úspěšných lidí se projevuje očním kontaktem, vzpřímeným postojem a dalšími znaky. Jak přinést sebevědomí do vaší vizuální komunikace? Při grafickém navrhování vědomě používám ekvivalentní přístupy. Jaké to jsou?
Ing. Zdeněk Sládek, komunikační designér a jednatel, Studio Protein s.r.o., člen představenstva UGD, www.studioprotein.cz

13,00 – 13,30 h
Prečo nás ešte stále baví obalový dizajn
Do grafiky obalov ide často viac energie, ako by sa na prvý pohľad mohlo zdať. Priblížime vám zaujímavosti z nášho kreatívneho procesu, technickej problematiky a práce s klientom v oblasti. Martin Kušpál, Creative Director, MAISON D'IDÉE Prague s.r.o., www.maisondidee.com

13,30 – 14,00 h
Papír není pasé
Trendy v polygrafii, které významným způsobem otvírají nové možnosti při barevné reprodukci grafiky a typografie na grafické a kreativní papíry. Martin Novotný bude prezentovat hlavní přednosti nových technologií a jejich typické příklady při využití např. tisku kreativních papírů na UV ofsetovém tisku, vychytávky při tisku na inkoustových produkčních strojích a typické produkty pro zpracování kreativních papírů při laserovém vyřezávání a vypalování.
Ing. Martin Novotný, Senior Consultant, GRAFIE CZ, s.r.o., www.grafie.cz

14,00 – 14,30 h
Přestávka

14,30 – 15,00 h
Značka ve střed(t)u zájmu
Co do brand manuálu v roce 2019 patří a co už ne? Na rigidní pravidla svázaná roky v šanonu zapomeňte. Vizuální obsah prodává, agilní přístup a autenticita jsou trendy budoucnosti. Nezapomeňte, že součástí identity je i prostor, ve kterém pracujete a prodáváte a lidé, kteří jsou s vámi na stejné palubě. Zákazníci i zaměstnanci. A co dál? Vizitky jsou stále v kurzu stejně jako posty a videa na sociálních sítích. To vše a mnohem víc zabalené do cloudu. Ty nej tipy a triky od zákazníků i špičkových grafických studií.
Karel Drašnar, spoluzakladatel a duchovní otec aplikace BrandCloud, www.brandcloud.pro

15,00 – 15,30 h
Grafický design z pohledu HR
Jakou má grafika roli v moderním HR. V čem může být personalistům potažmo zaměstnavatelům přínosem. Jaké jsou nejčastější chyby z pohledu personalisty.
Ing. Martina Koláčková, externí personalista a profesionál v oblasti HR, www.martinakolackova.cz

15,30 – 16,00 h
Budoucnost webdesignu
Digitální design se vyvíjí raketově dopředu. Má smysl chtít web na míru? Nevypadají už dnes všechny weby stejně? Nahradí webové grafiky umělá inteligence? Jak bude vypadat webová grafika za 10 let? A co na to Jan Řezáč?
Jan Řezáč, CEO House of Řezáč, autor knihy Web ostrý jako břitva, www.houseofrezac.com

 

MIX TRENDŮ A NOVINEK

10. září • 9.45–13.45 hod. • Kongresová hala sekce B

Tato konferenční sekce je marketingový „švédský stůl“, z něhož si nabídněte to, co vás zajímá a na co máte chuť. A je to zdarma!

Vstup zdarma. Na přednášky není nutná registrace.

Podrobnosti

9,45 – 10,15 h
Využití automatizace v komunikačním procesu
Komunikace s klienty i obchodními partnery je základem úspěšného podnikání. Při oslovení potenciálních zájemců, uzavírání nových zakázek i při péči o stávající zákazníky je třeba pravidelně komunikovat. Dnes si již navíc nemusíte vše pamatovat, neustále ručně filtrovat a vyhledávat, to za vás udělá automatizace v CRM. Nechte systém hlídat všechny důležité termíny, neaktivitu u vašich klientů podle jejich důležitosti i přidělovat úkoly vašemu týmu v závislosti na fázi obchodních případů.
Mgr. Štěpán Musil, marketingový specialista, Anabix CRM, www.anabix.cz

10,20 – 10,50 h
Efektivní využití výzkumných služeb pro rozvoj podnikání v B2B
Myslíte si, že znáte Vaše zákazníky a zákazníky konkurence? Víte, co brání růstu Vašeho podnikání? Chtěli byste získat další zákazníky? Máte nedostatek obchodních zástupců? Správně navržený výzkum trhu Vám pomůže s jakýmkoli problémem. Představíme Vám praktické možnosti využití výzkumných služeb, které mohou pomoci i Vám.
Klára Láník, Brand Brothers s.r.o., www.brandbrothers.cz

10,55 – 11,25 h
Účast na veletrhu jako marketingový nástroj
Všichni vystavovatelé na veletrhu chtějí být úspěšní. Jenže jak to udělat? Čemu věnovat maximální pozornost? Čeho se vyvarovat?
Ing. Jiří Janeček, www.expoprofit.cz

11,30 – 12,10 h
Sklik jako nástroj pro dosažení cílů a plánů + novinky ve využití Skliku
Sklik je reklamní systém od společnosti Seznam.cz, který lze využít pro oslovování nových i stávajících zákazníků. v rámci workshopu se podíváme na to, jakými způsoby lze vyhodnocovat úspěšnost kampaní. Zároveň zabrousíme i do novinek v Skliku, které vám pomohou při dosahování stanovených cílů.
Jan Řičánek, konzultant výkonnostní reklamy, Seznam.cz, a.s., www.seznam.cz

12,15 – 12,55 h
Krizová komunikace jako příležitost
„To neustojíme!“ Aneb anatomie průšvihu, jeho mediálního obrazu a řešení. Předsudky, stereotypy a reflexy versus zkušenost a nebyrokratická příprava. A vyplatí se lhát?
Ondřej Šuch, manažer komunikace Hyundai, www.hyundai-motor.cz

13,00 – 13,40 h
Jak zapojit event do marketingového mixu, aneb jak efektivně vynaložit finanční prostředky na eventy?
Co nám přináší eventy a proč je zapojit do marketingového mixu? Příprava a realizace (od A do Z) až k úspěšné realizaci. Jak vyhodnocovat a reportovat o eventech. A mnoho dalšího ….
Monika Hrubalová, vedoucí tiskového a informačního oddělení ČHMÚ, www.chmi.cz

13,45 – 14,15 h 
Jak efektivně směřovat energii v marketingu a obchodě
Kvalifikace klientů je mocná zbraň, která vám může vytvořit prostor pro další růst ve stejných lidských kapacitách. Jak se dá zefektivňovat prodej v různých fázích nákupního procesu? A která část prodejního trychtýře bývá nejvíc opomíjená?
Václav Prak, RAYNET s.r.o., www.raynet.cz

14,20 – 14,50 h
Co může dokázat jeden malý čtvereček?
Aneb lze efektivně propojit marketingové aktivity značky na Instagramu ve spojení s event marketingem? Jak zábavně zapojit návštěvníka do aktivace na eventu a přitom z něj udělat megafon vaší značky?
David Bernard, Founder od Instagraf, www.instagraf.cc

14,55 – 15,35 h
Řízení digitálního marketingu pomocí checklistů
Potřebujete více prodejů z webu? Web optimalizujete pro vyhledávače (SEO), platíte si reklamu v Google a Seznamu (PPC)? Vyhodnocujete návštěvnost (analytika)? A jde vám z toho hlava kolem? Ukážeme vám, jak uřídit svůj projekt a své spolupracovníky pomocí připravených seznamů úkolů. V nástroji Marketingové mapy si vyberte důležité kroky, které odpovídají marketingové zralosti vašeho projektu (marketing maturity). Checklisty sestavil panel předních českých specialistů. Ukážeme vám, jak s nástrojem pracovat a využít know-how odborníků.
Michal Krutiš, Marketing Mapy s.r.o., www.marketingmapy.com

15,40 – 16,50 h
Jak podniká profesionální influencer na Youtube
Co všechno byste měli znát, když se pustíte do digitálního podnikání. Seznámení se s programem digitálního minima. Případová studie: Jak podniká profesionální influencer na Youtube.
Jarek Mikeš, Google Certified Trainer for Education, www.digitalni-rodina.cz

 

 

 

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2024