Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

CHCETE VYSTAVOVAT?
Napište nám

Proč vystavovat na akci

SVĚT REKLAMY Brno    24. 9. 2013
VIII. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie

Vážení obchodní přátelé,

jsem velice potěšena, že vám mohu nabídnout účast již na 8. ročníku prezentačního veletrhu Svět reklamy v Brně a na 6. ročníku v Praze a informovat vás o nové koncepci i  místě konání.

Svět reklamy inovuje - co je jinak?

  • Osvědčený koncept nízkonákladového networkingového veletrhu rozšiřujeme o další téma - souběžně, ale prostorově odděleně se bude konat veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Souběh vytvoří atraktivní byznys akci, jejíž návštěva bude zajímavá jak pro marketéry a personalisty větších firem, tak i svou komplexností pro management a majitele středních a aktivních menších firem.
  • Posilujeme konferenční charakter - nově jsme schopni konat až pět souběžných minikonferencí, seminářů a firemních prezentací na různá témata - návštěvníci si je namixují podle svých potřeb a preferencí - zapojte se do programu i vy!
  • Stěhujeme se do větších prostor - v Brně to je Wannieck Gallery vedle populárního brněnského OC Vaňkovka, v Praze v hotelu Diplomat využijeme další nové výstavní a konferenční prostory.

Svět reklamy jako osvědčená značka - co zůstává?

  • Osvědčilo se konat veletrh ve dvou etapách a na dvou místech - letos 24. září 2013 v Brně a o týden později 1. října 2013 v Praze. Tím je spádovou oblastí návštěvníků i vystavovatelů celé území ČR, každý si zvolí podle své působnosti.
  • Jsme si vědomi, že není čas pobývat několik dnů mimo firmu - Svět reklamy trvá vždy jen jeden den. Patří tak do rozvíjející se kategorie low-cost veletrhů sjednoduchými podmínkami a jednacími místy /ve Švýcarsku se jim říká „Tischmesse"/.

Co vám účast na Světě reklamy přinese?

  • Neslibujeme, že na veletrhu uzavřete řadu kontraktů, zvýšíte letošní tržby a zisk. Na počátku každého obchodu stojí první kontakt, vzbuzení zájmu, předání podkladů, na které pak naváže obchodní práce a uzavření kontraktu - toto chce Svět reklamy efektivně umožnit.
  • Dalším přínosem je rychlé otestování zájmu, atraktivnosti nabídky, získání zpětné vazby a podnětů pro další práci, navázání kooperací

Na koho Svět reklamy cílí?

  • Okruh potenciálních návštěvníků je velmi široký, není snad firmy, která nevkládá investice do reklamy a marketingu. Zaměřujeme se a oslovujeme zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Osvědčilo se zahrnout do okruhu zvaných návštěvníků i veřejné instituce - zejména krajské a městské samosprávy. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.
  • Dle zkušeností v Brně převažují návštěvníci z krajů Moravy a Vysočina, oslovujeme i firmy z Bratislavy. Na pražské etapě očekáváme návštěvníky z hlavního města a českých krajů. Díky dvěma etapám je množství pozvaných firem dvojnásobné a umožní nám to oslovit rozsáhlejší cílové skupiny návštěvníků.
  • Právě v září se začínají plánovat reklamní a marketingové aktivity pro rok 2014 Nabídněte své služby a výrobky právě v době, kdy se sestavování marketingových plánů ve firmách rozbíhá, nabídněte inspiraci, novinky, řešení.

Vážení přátelé, věříme, že vás nabídka účasti na veletrhu Svět reklamy v Brně a Praze zaujala. Akce je živý organismus, který průběžně narůstá o přednášky, firemní prezentace a účastníky - zapojte se právě teď a buďte 24. září v Brně a 1. října v Praze u toho!

Těšíme se na vaši účast

Ing. Eva Fuglíčková - manažerka projektu

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2024