Vážení obchodní přátelé,
jsem velice potěšena, že vám mohu nabídnout účast již na 8. ročníku prezentačního veletrhu Svět reklamy v Brně a na 6. ročníku v Praze a informovat vás o nové koncepci i místě konání.
Svět reklamy inovuje - co je jinak?
- Osvědčený koncept nízkonákladového networkingového veletrhu rozšiřujeme o další téma - souběžně, ale prostorově odděleně se bude konat veletrh personalistiky a zaměstnaneckých výhod Personal & Benefit. Souběh vytvoří atraktivní byznys akci, jejíž návštěva bude zajímavá jak pro marketéry a personalisty větších firem, tak i svou komplexností pro management a majitele středních a aktivních menších firem.
- Posilujeme konferenční charakter - nově jsme schopni konat až pět souběžných minikonferencí, seminářů a firemních prezentací na různá témata - návštěvníci si je namixují podle svých potřeb a preferencí - zapojte se do programu i vy!
- Stěhujeme se do větších prostor - v Brně to je Wannieck Gallery vedle populárního brněnského OC Vaňkovka, v Praze v hotelu Diplomat využijeme další nové výstavní a konferenční prostory.
Svět reklamy jako osvědčená značka - co zůstává?
- Osvědčilo se konat veletrh ve dvou etapách a na dvou místech - letos 24. září 2013 v Brně a o týden později 1. října 2013 v Praze. Tím je spádovou oblastí návštěvníků i vystavovatelů celé území ČR, každý si zvolí podle své působnosti.
- Jsme si vědomi, že není čas pobývat několik dnů mimo firmu - Svět reklamy trvá vždy jen jeden den. Patří tak do rozvíjející se kategorie low-cost veletrhů sjednoduchými podmínkami a jednacími místy /ve Švýcarsku se jim říká „Tischmesse"/.
Co vám účast na Světě reklamy přinese?
- Neslibujeme, že na veletrhu uzavřete řadu kontraktů, zvýšíte letošní tržby a zisk. Na počátku každého obchodu stojí první kontakt, vzbuzení zájmu, předání podkladů, na které pak naváže obchodní práce a uzavření kontraktu - toto chce Svět reklamy efektivně umožnit.
- Dalším přínosem je rychlé otestování zájmu, atraktivnosti nabídky, získání zpětné vazby a podnětů pro další práci, navázání kooperací
Na koho Svět reklamy cílí?
- Okruh potenciálních návštěvníků je velmi široký, není snad firmy, která nevkládá investice do reklamy a marketingu. Zaměřujeme se a oslovujeme zejména aktivní obchodní a výrobní společnosti v oborech vyžadujících vyšší podíl reklamy na nákladech. Osvědčilo se zahrnout do okruhu zvaných návštěvníků i veřejné instituce - zejména krajské a městské samosprávy. Významnou skupinou návštěvníků jsou i firmy z reklamní branže hledající své subdodavatele.
- Dle zkušeností v Brně převažují návštěvníci z krajů Moravy a Vysočina, oslovujeme i firmy z Bratislavy. Na pražské etapě očekáváme návštěvníky z hlavního města a českých krajů. Díky dvěma etapám je množství pozvaných firem dvojnásobné a umožní nám to oslovit rozsáhlejší cílové skupiny návštěvníků.
- Právě v září se začínají plánovat reklamní a marketingové aktivity pro rok 2014 Nabídněte své služby a výrobky právě v době, kdy se sestavování marketingových plánů ve firmách rozbíhá, nabídněte inspiraci, novinky, řešení.
Vážení přátelé, věříme, že vás nabídka účasti na veletrhu Svět reklamy v Brně a Praze zaujala. Akce je živý organismus, který průběžně narůstá o přednášky, firemní prezentace a účastníky - zapojte se právě teď a buďte 24. září v Brně a 1. října v Praze u toho!
Těšíme se na vaši účast
Ing. Eva Fuglíčková - manažerka projektu