Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Doprovodný program

Marketing Mix Praha    15. 9. 2016
IX. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie

Digistrategie – Online Marketing 2016

Online marketing - všude o něm slyšíte a příliš informací o něm nemáte. Zodpovídáte za marketing firmy a jste zvyklí na klasická reklamní média. Mít digitální strategii je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na konferenci Digistrategie nepůjdeme do přílišné hloubky a zbytečného detailu. Odborníci vám představí různé způsoby a kanály online marketingu a ukáží vám, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít, anebo co se můžete naučit nebo zvládnout sami. Stane se z Vás po Digistrategii firemní online guru, který rozhýbe online marketing ve vaší firmě?

Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 1.500,- Kč + DPH, celkem 1.815,- Kč. Reistraci je nutné provést do 12.září. Po tomto termínu nemůžeme garantovat volné místo v přednáškovém sále.

Podrobnosti

9,30 – 10,15 hod.
Jak postavit "DIGITAL FIRST" strategii
Co je digitální strategie, proč byste na ni neměli ve vašem byznyse zapomínat a na co všechno myslet při jejím správném nastavování? Ukážeme si škálu nástrojů a postupy, jak vybrat ty vhodné právě pro vás. Vše na reálných příkladech. 
Ing. Jan Podzimek, PRIA System, s.r.o.

10,20 – 11,00 hod.
Jak efektivně inzerovat v reklamní síti
Jak se vyhnout bannerové slepotě? Jak efektivně zacílit správného zákazníka? Jak se zorientovat v moři možností cílení internetové reklamy? Který typ cílení je vhodný pro jakého inzerenta? Jak dosáhnout toho, aby vaše reklamy opravdu vydělávaly a pomohly vám k růstu? Těšte se nejen na odpovědi na tyto otázky, ale i na spoustu zajímavých ukázek, tipů.
Ing. Radek Sakáč, Dobrá agentura

11,05 – 11,45 hod.
Jak na fungující content marketing aneb netvořte obsah, který nikoho nezajímá
„Franto, napiš nějakou novinku na web. Už jsme tam dlouho nic nedali.“ Vypadá u vás takhle content marketing? Jistě jste slyšeli, že obsah je král, ale řídíte se dle toho? Máte vytvořenou obsahovou strategii? Víte, že máte psát kvalitní obsah, který se bude lidem líbit, ale jak takový obsah vypadá? Kolik investovat do content marketingu a jak vyhodnocovat jeho návratnost? Přijďte si poslechnout odpovědi nejen na tyto otázky.
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

11,50 – 12,30 hod.
Jak pracovat s Facebookem podle velikosti rozpočtu a co jsou zač ty hashtagy na Twitteru a Instagramu
V pětadvaceti minutovém bloku si povíme proč je vaše přítomnost na Facebooku důležitá. Jak lze pracovat se stránkou v úsporném režimu nebo naopak, když máte dostatek sil a prostoru se jí věnovat naplno. Vyčleněn bude i krátký prostor pro dotazy. U Twitteru a Instagramu se blíže podíváme na hashtag, kouzelný symbol který je propojuje, odkryjeme také nové funkcionality, které obě sítě nabízejí.
Ing. Tomáš Baďura, PRIA System, s.r.o.

12,30 – 13,15 hod. přestávka

13,15 – 13,55 hod.
Budování osobního brandu přes sociální síť Twitter
Sociální média jsou obrovské téma. Lidé na nich tráví mnoho hodin denně. Jen se podívejte kolem sebe, kolik lidí má mobil v ruce a prohlíží si nějakou sociální síť. Tyto média ovšem nabízí možnost budování osobního brandu, a to snad úplně pro každého. Twitter je v České republice nedoceněný podnikatelský nástroj. O budování osobního brandu na sociální síti Twitter vám řekne Michal Hardyn, ředitel digitální agentury Stario a vlastník Twitter účtu se skoro 6 000 followery.
Jak oslovit zahraniční zákazníky na Twitteru.
Michal Hardyn, Kateřina Malinová, Stario Agency, s.r.o.

14,00 – 14,40
Mobilní inovace v marketingu  
Jak úspěšně integrovat mobilní marketing do komunikačních aktivit? A jak přimět zákazníky k aktivitě? Nejnovější trendy hovoří "mobile first". Nezaspěte dobu ani vy, držte krok se svými zákazníky a nahlédněte pod pokličku úspěšných mobilních kampaní.
Ing. Martin Krkoška, PRIA System, s.r.o.

14,45 – 15,30 hod.
Bez YOUTUBE MARKETINGU se dnes neobejdete.  
Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete se prosadit na největším světovém videoportálu? 
K zahájení internetového marketingu na YouTube a přilákání nových zákazníků vám postačí nízkonákladové video a úspěšná marketingová strategie. Poskytne vám cenné informace a návody, jež vám pomohou YouTube a video začlenit do vaší marketingové strategie a zlepšit tak povědomí o značce, výrobcích či službách a zvýšit návštěvnost vašeho webu. A to s minimálním rozpočtem. 
Mgr. Adam Parma, FILM 21

15,35 – 16,15 hod.
E-mail marketing není spam ani rozesílání newslleterů
Rozesílání obchodních newsletterů není e-mail marketing. Jaké jsou nejčastější chyby při e-mail marketingu a jak se jich vyvarovat? Jak začít s e-mail marketingem? Co napsat do předmětu, odesilatele nebo prvních vět v e-mailu? Je tolik maličkostí, které rozhodují o úspěchu e-mailu.
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

Mix trendů a novinek

Chcete navštívit veletrh Marketing Mix? Jako bonus vám nabízíme ochutnávku z novinek a trendů reklamy a marketingu.
Vstup je zdarma, možnost zúčastnit se jen přednášek, která vás zajímají.
Na přednáškové bloky se zaregistrujte emailem na marketingmix@omnis.cz. Registrace slouží ke stanovení potřebné kapacity míst.

Změny programu vyhrazeny!

Podrobnosti

9,30 – 10,10 hod.
Signmaking - včera, dnes a zítra
Vývoj signmakingu, používané technologie v minulosti a dnes, trendy a prognóza vývoje. Rozdělení signmakingu.
Jan Hrkal, člen prezídia Asociace výrobců signmakingu

10,15 – 10,45 hod.
Trendy v obalech, které vám pomohou prodávat
Význam obalů pro podporu prodeje stále mnoho marketérů podceňuje. Přitom oproti prodejním stojanům obal komunikuje se zákazníkem v místě prodeje 365 dní v roce, a nikoliv jen během sezónních promoakcí. Pojďme se společně podívat, jak s minimálními náklady zvýšit účinnost obalů (nejen) v retailu.
Václav Loubek, LOGIK, s.r.o.

10,50 – 11,25 hod.
Klasické events v symbióze sociálních sítí a mobilních aplikací
Se vstupem sociálních sítí a nových médií řešíme otázku, co s našimi stávajícími eventy a outdoorovými aktivitami. V tom případě je ten nejsprávnější čas, abychom se pobavili, jak stávající modely akcí připravit a upravit, aby byly pořád efektivní. Podíváme se, jak fungují nejznámější sociální sítě, zejména na jejich uživatele, vlastnosti a nástroje, které jsou k dispozici.
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP! s.r.o. www.honzaskranka.cz

11,30 – 12,15 hod.
Direct mail jako kreativní nástroj moderní marketingové komunikace
Že je klasický, poštovním doručovatelem nebo kurýrem distribuovaný direct mail v dnešním marketingovém online světě mrtvý, je škodlivý mýtus. Opak je pravdou. Direct mail zažívá svoji renesanci v kampaních, kde je jde o přímé oslovení a o individuální komunikaci. Aby fungoval, musí splňovat několik zásadních podmínek. Máme pro vás pár rad a tipů, jak na to.
Mgr. Aleš Řiháček, MARCO BBN    

12,20 – 12,50 hod.
Jak nastartovat funkční firemní profil na síti  LinkedIN   

Založením účtu na síti LinkedIN naše firemní snažení zdaleka nekončí. Současná podoba této sociální sítě se změnila ze „složky se životopisy“ na velmi efektivní obchodní prostředí. U firem vše začíná  dobře založeným a pěstěným firemním profilem a dobrou následnou komunikací. Víte jak na to? Pokud coby jen v malém zaváháte, tato přednáška je ušitá právě pro vás!
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP! s.r.o. www.honzaskranka.cz

CRM blok

Bez funkčního CRM je váš marketing střelbou naslepo.
CRM je srdce marketingu. Čtyři prezentace = čtyři přístupy, jak na to…

Vstup je zdarma.
Na přednáškový blok se zaregistrujte emailem na marketingmix@omnis.cz. Registrace slouží ke stanovení potřebné kapacity míst.

Změny programu vyhrazeny!

Podrobnosti

13,00 – 13,40 hod.
Žít vztahy se zákazníky
Dělat obchod systematicky. Mít čistý stůl. Dopředu vědět, kolik toho každý měsíc zobchoduju. To všechno… (chvíle napětí) ... jde. Jenže to nestačí. Dnes vyhrávají ti, kteří zákazníkům jen neprodávají, ale kteří o ně skutečně pečují. Martin Bazala, ředitel společnosti RAYNET, poradí, jak ze vztahů se zákazníky udělat obchodní setrvačník.
Martin Bazala, ředitel, RAYNET CRM
 
13,45 – 14,25 hod.

Navigo3 – řízení projektové firmy jednoduše
Představíme Vám náš nástroj pro řízení projektově orientované firmy od 5 do 1000 zaměstnanců. Základní CRM modul, vedení obchodních příležitostí, plánování zakázek, vykazování práce a Business Inteligence. To vše na jednom místě, bez implementačních a hardwarových nákladů. Navíc za bezkonkurenční cenu. Navigo3 je možné ve firmě zavést rychle, již za týden uvidíte první výsledky - zefektivnění práce, perfektní přehled nad zakázkami a klidné spaní manažerů a vedení společnosti.  
Mgr. Petr Humlíček, Omega Design, s.r.o.

14,30 – 15,10 hod.
Praktické přínosy CRM systému ANABIX pro vaše podnikání
Potřebujete udržet přehled o komunikaci s vašimi potenciálními klienty a zákazníky? Ukážeme vám, jaké máte možnosti s ryze českým online CRM systémem ANABIX.  Zaměříme se na praktickou stránku a podíváme se, jak můžete ANABIX využívat i ve vašem podnikání, aby jej vaši lidé používali rádi a měli jste jasnou představu, kdo a o čem s vašimi klienty komunikoval. Věříme, že vás zaujme jeho přehlednost, prvky automatizace i napojení na další online systémy.
Bc. Štěpán Musil – člen týmu CRM ANABIX a marketingový specialista

15,15 – 15,55 hod.
Přirozené CRM, které usnadňuje obchodníkovi život
Zavedli jste do firmy CRM a ono to tak nějak nefunguje? V dnešní době jsou hybateli zavedení CRM do firmy obchodní ředitelé nebo majitelé. Jejich hlavní motivací je, aby měli nad obchodem přehled. Pokud má ale CRM ve firmě fungovat, potřebujete, aby s ním obchodníci pracovali rádi a bylo pro ně užitečné. Ukážeme si jak zvládnout nával emailů, rozplánovat si denní program pomocí aktivit a na telefon si synchronizovat kalendář a kontakty.
Martin Semerád, jednatel eBRÁNA s. r.o.

 

Marketing Café

Chcete navštívit veletrh Marketing Mix? Jako bonus vám nabízíme ochutnávku z novinek a trendů reklamy a marketingu.
Vstup je zdarma, možnost zúčastnit se jen přednášek, která vás zajímají.  Na jednotlivé přednášky se zaregistrujte emailem na marketingmix@omnis.cz. Registrace slouží ke stanovení potřebné kapacity míst.

Změny programu vyhrazeny!

Podrobnosti

10,00  – 10,35 hod.
Zjistěte ze kterých reklam a médií k vám (ne)přicházejí tel. objednávky
V reklamě i v byznysu dnes lze měřit mnoho parametrů. Ve světě online reklamy jde již měřit téměř vše, navíc prakticky v reálném čase. V některých odvětvích ale převažuje první kontakt a poptávky telefonem  např. vzdělávací kurzy, dovolené na míru, ubytování, zdravotní úkony (kliniky), hypotéky, životní pojištění, autosalony a autoservisy, restaurace, služby... Umíte ale změřit a vyladit svoje reklamy tak, aby vám s objednávkou zavolalo co nejvíce lidí?
Eduard Tihoun, Jaroslav Vašut, C-all solutions s.r.o.

10,40 – 11,15 hod.  
Web jako součást vašeho obchodního procesu
Váš web (a následný online marketing) by měl cíleně zapadat do obchodního procesu vaší společnosti. Jaké jsou klíčové otázky, které byste si měli zodpovědět, než se do tvorby webu pustíte? Co bude následovat po spuštění webu? Jak to vše pomůže vašim firemním cílům? A hlavně, co na to říkají vaši zákazníci? – Na tyto a další otázky Vám odpovím v mé prezentaci a zároveň projdeme konkrétní případové studie, abyste získané vědomosti mohli rovnou použít.
Ing. Daniel Musil, AITOM Digital s.r.o.

11,20 – 11,55 hod.
Chytré využití reklamních předmětů v moderním marketingu
Inspirativní představení skutečně fungujících nástrojů propagace a podpory prodeje prostřednictvím reklamních předmětů a dárků. Prezentace úspěšných příběhů z praxe českých firem.  
Ing. Lenka Motyčková, Silic Média s.r.o.

12,00 – 12,35 hod.
Email marketing je mrtev, ať žije email marketing!
České firmy křičí, že jim nefunguje, jeho časy prý skončily. Opak je ale pravdou. Pro řadu firem se stal stabilním nástrojem pro pravidelný přísun nových zákazníků a opakovaný prodej. Posvítíme si na nejčastější zbytečné chyby českých firem a podnikatelů a ukážeme si, jak získat díky efektivnímu email marketingu  i 2x více zákazníků, a to v jakémkoli odvětví…
Kateřina Fišerová, manažerka značky SmartEmailing

12,40 – 13,25 hod.
Showtime! Novinky reklamních předmětů na Youtube a módní přehlídka (reklamní textil a doplňky).
Kryštof Sýkora, TOVÁRNA-DESIGN s.r.o.

Grafický design aktuálně

Odborný garant – Unie grafického designu

čtvrtek 15. záři, 14,00 - 16,00 hod.

Vstup zdarma. Na přednáškový blok se zaregistrujte emailem na marketingmix@omnis.cz. Registrace slouží ke stanovení potřebné kapacity míst.Vstup zdarma. 

Podrobnosti

14,00 – 14,40 hod
Budování grafické značky pro budování skutečné značky
Co je to značka a proč to není totéž co grafická značka. Kde, jak a čím budovat grafickou značku. Co vše je třeba značce i grafické značce podřídit.
Ing. Zdeněk Sládek, Dost dobrý design

14,45 – 15,20 hod
Vizuální hierarchie na webu
Jak správným umístěním, grafikou a kontrastem vymáčknout ze svého webu maximum (zisku).
Ondřej Ilinčev, ILINCEV scientific marketing

15,25 – 16,00 hod
Web jako předmět práva. Zákonné limity reklamy.
Zákonné povinnosti k obsahu webu. Obsah webu s právním rozměrem. Web jako dílo. Reklama a její limity.
Mgr. Robert Novotný a Mgr. Andrea Voglová, AK Heyduk Praha

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2017