Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Doprovodný program

Marketing Mix Ostrava    19. 2. 2019
2. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie navazující na 13. ročník veletrhu Marketing Mix Brno a na 11. ročník veletrhu Marketing Mix Praha.

DIGISTRATEGIE – ONLINE MARKETING 2019

19. února • 9.30–16.30 hod. • sál Gold

Online marketing - všude o něm slyšíte. A pravděpodobně je ve vašem marketingovém mixu. Pociťujete nutnost, nebo to máte za úkol, posunout firemní marketing více ze světa offline do světa online.
Mít digitální strategii - a stále ji aktualizovat - je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na konferenci Digistrategie nepůjdeme do přílišné hloubky a zbytečného detailu. Odborníci vám představí
· různé způsoby a kanály online marketingu - zkušenosti z úspěšných digitálních kampaní a poučení z chyb
· ukáží vám, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít…
· … anebo co se můžete naučit nebo zvládnout sami.

Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 2.450,- Kč + DPH, celkem 2.964,50,- Kč. V ceně je coffeebreak a oběd.

Podrobnosti

9.00 – 9.30 hod.
Registrace a coffeebreak.

9.30 – 10.10 hod.
Reklama 5.0
Reklama v post-digitální fázi aneb co dělat, když nám dojde, že digitální nástroje nejsou samospasitelné.
Ing. Jan Podzimek, Head of PRIA SYSTÉM s.r.o.,www.pria.cz

10.20 – 11.00 hod.
Videomarketing: Jak pomocí videa komunikovat se svými klienty. Klidně i v B2B.
Videomarketing bolí jako všechno, co za něco stojí. I ve světě B2B tak může znamenat bazuku v arsenálu marketingových nástrojů. RAYNETu pomáhá ve snižování odchodovosti klientů i nakopnutí akvizic. Prozradíme, co vše se dá s videem v B2B dělat, a poradíme, jak na to.
Martin Bazala, RAYNET s.r.o.,www.raynet.cz


11.10 – 11.50 hod.

Moderní B2B marketing - From offline to online.
Co je dnes největší výzvou v marketingu pro B2B segment? Digitalizace! 70 % businessu se dnes odehrává v online prostředí. Na rozdíl od spotřebního zboží na to marketing většiny B2B firem není vůbec připraven. Firmy, které vyrábí turbíny či staví mosty, se vždy propagovaly pouze na veletrzích či letácích. Dnes stojí před zásadní otázkou - jak vybudovat účinnou a funkční marketingovou strategii v online světě?   
Ivo Vrána, Digital Director, MARCO reklamní agentura spol. s r.o.,www.marco.eu

12.00 – 12.40 hod.
Jak maximalizovat pozornost v on-line prostředí?
Jak svým obsahem získat okamžitou pozornost? Jak pozornost udržet? Jak pozornost posílit a znásobit? Jak funguje synergie textu, obrazu, videa a zvuku ve Váš prospěch? Znáte zákonitosti psychologie vnímání obrazu? Jak se vyhnout zaručeným propadákům pozornosti a předcházet zbytečným chybám v obsahu? To vše si prakticky ukážeme na příkladech videoobsahu, fotoobsahu a textového obsahu platforem YouTube a Facebook.
Mgr. Adam Parma, FILM 21.cz, www.film21.cz

12.45 – 13.45 hod.
Přestávka se zajištěným obědem, prohlídka veletrhu.

13.45 – 14.15 hod. 
Bez čeho se v roce 2019 v marketingu neobejdete.
Marketingové trendy nezastavíte. Co ještě před rokem 100% fungovalo, dnes už nemusí vůbec stačit. Přijďte si srovnat velitelský čas. Chystáme pro vás několik chuťovek: 1. Deset tipů z online marketingu, které využijete při tvorbě strategie na celý rok. 2. Jak vám šlapou videa? Důležitost YouTube pro marketing nezadržitelně roste. 3. Výkon vs. brand. Jak rozložit rozpočty, tvořit úspěšné kampaně a napevno uvíznout v hlavách zákazníků.
Ing. Jakub Horáček,www.increative.cz

14.20 – 15.00 hod.
Strategická in-house redakce pro on-line. 
Malé a střední firmy si dnes mohou dovolit vytváření a distribuci on-line obsahu pro své kampaně a redakci na sociálních sítích. Pokud si osvojí základní strategie, mohou jenom ušetřit. Získejte základní návod, jak svůj obsah strategicky vytvářet, plánovat a následně vylepšovat jeho distribuci. To vše z vlastních zdrojů.
Mgr. Adam Parma, FILM 21.cz,www.film21.cz

15.05 – 15.45 hod.
Být a nebýt: 7 výzev, které musíte v dalším roce změnit ve výhodu.
Digitální marketing se nepředvídatelně mění ukrutnou rychlostí. Byť nikdo nemůže s jistotou říct, jak bude vypadat za rok nebo dva, známe výzvy, kterým můžeme čelit třeba hned zítra. Pokud jste se již digitální cestou vydali, nespokojte se se současným výsledkem. Čekají na vás výzvy, které musíte změnit ve výhodu.
Ing. Jan Škraňka, storymaker, YOU STORY UP! s.r.o.,www.youstoryup.cz

15.50 – 16.30 hod.
Vybudujte rychle a efektivně databázi kontaktů pomocí chatbota.
Slovo chatbot je všude. Buďte v první linii a obnovte své kontakty, chatbot přepisuje dějiny a zavádí trend, který vytváří skutečnou hodnotu. Čekají nás praktické příklady, kdy jsme pomocí chatbota rozšířili databázi kontaktů o relevantní publikum. #gdprnasnezastavi #chatbotjede
Klára Hasníková, projektová manažerka, Q2 Interactive s.r.o,www.posilatko.cz

 

ÚSPĚŠNÝ WEB

19. února • 9.30–16.05 hod. • salónek Antracit

Použijeme parafrázi - Moje firma, můj hrad – a každý hrad má bránu, kudy se do něho vstupuje. Dnes je to brána virtuální – je to váš firemní web.
Je vaše brána dokořán otevřená? Mohou přes ni volně proudit lidé na vaše tržiště, kde jim prodáte to, co potřebují? A umíte jim prodat i to, co nepotřebují nebo dosud nevěděli, že to potřebují, ale nechají se vámi zlákat? I to umožní dobře postavený web.
Anebo musí lidé na vaši bránu klepat a volat nebo psát, aby jim někdo otevřel a poskytl informace nebo umožnil u vás nakoupit? Řada z nich to vzdá a půjde o dům dál, kde je brána dokořán otevřená…
Web je dnes klíčovým prvkem každé firmy či instituce. Jak obchodně úspěšný web ve spolupráci s vývojáři navrhnout a vybudovat, se dozvíte na konferenci Úspěšný web.

Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 2.450,- Kč + DPH, celkem 2.964,50,- Kč. V ceně je coffeebreak a oběd.

Podrobnosti

9.00 – 9.30 hod. 
Registrace a coffeebreak.

9.30 – 10.10 hod. 
Tohle dejte na web!
Weby jsou drahé. A drtivá většina z nich skončí v koši. Zbytečně. Jak to udělat, aby ten váš web nebyl zbytečný a investované peníze se vrátily? Postup je prostý, přesto jej řada webdesignerů, zadavatelů a ředitelů v průběhu tvorby pokazí. Chybovat je v pořádku a poučit se je chytré.
Marek Čevelíček, Liquid Design s.r.o.,www.lqd.cz

10.20 – 11.00 hod.
Co má obsahovat příprava před stavbou úspěšného webu.
Příprava webu bývá zdlouhavá a nudná. Avšak je klíčová pro obchodně úspěšný web. Povím vám, na co byste vy ani váš dodavatel neměli zapomenout, aby se investované prostředky vrátily!
Matěj Chyľa, Liquid Design s.r.o.,www.lqd.cz


11.10 – 11.50 hod.

Projektové krasobruslení aneb "Když to skřípe, už je pozdě".
Neznám dodavatele, který by byl 100% spokojen se svými klienty. Spolupráce skřípe, vyskytují se komplikace. Klient je pro dodavatele často problém, a to není dobře. Představím vám 5 chyb. Když je odstraníte, bude vaše spolupráce s klienty nesrovnatelně lepší.
Marek Čevelíček, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

12.00 – 12.40 hod. 
Jak spolehlivě zabít použitelnost a prodejní potenciál svého webu.
Uživatele, kterého draze přivedete na svůj web, nechcete ztratit. Ukážu vám nejčastější chyby na webech z pohledu použitelnosti a přesvědčivosti, ať se jim můžete vyhnout. Naučím vás, kde se dají nahnat body a jak uživatele provést webem až ke konverzi v co nejkratším čase.
Matěj Chyľa, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

12.45 – 13.45 hod.
Přestávka se zajištěným obědem, prohlídka veletrhu.

13.45 – 14.25 hod.
Jak postavit obchodně úspěšný web.
S webem nejznámějšího českého životního pojištění Flexi.cz jsme dva roky za sebou uspěli v soutěži WebTop100 a navíc zvítězili v Internet Effectiveness Awards 2018.  Podělíme se s Vámi o zkušenosti, na co všechno je třeba dbát při tvorbě webu, jehož cílem je získávat nové zákazníky: Jakými východisky se zabývat v úvodní analýze, na co si dát pozor v UX a grafickém designu, co a jak během vývoje testovat, které vybrat KPI, jak je měřit a vyhodnocovat atp.
Martin Petrášek, FG Forrest, a.s.,www.fg.cz

14.35 – 15.15 hod.
Optimalizace webu je lepší než redesign.
"Je to špatně - potřebujeme nový web a celé to vytvoříme znovu!" Tak tento přístup se hodí v několika málo případech, kdy nemáte na výběr. V mnoha případech ale na výběr máte - optimalizovat. Nefunkční web bude najednou funkční a vy ušetříte peníze, ale především další chyby a čas.
Marek Čevelíček, Liquid Design s.r.o., www.lqd.cz

15.25 – 16.05 hod.
Otestuj si to sám!
Jak zjistím, jestli je nový web správně? No jasně, že nejlépe s uživateli. Základy uživatelského testování webů zvládne každý. Taky možná zjistíte, že se vám schopnost testovat na lidech hodí i pro běžný život.
Matěj Chyľa, Liquid Design s.r.o. www.lqd.cz

MIX TRENDŮ A NOVINEK

19. února • 9.45–13.45 hod. • sál Silver

Tato konferenční sekce je marketingový „švédský stůl“, z něhož si nabídněte to, co vás zajímá a na co máte chuť. A je to zdarma!

Vstup zdarma. Na přednášky není nutná registrace.

Podrobnosti

9.45 – 10.15 hod.
Využití segmentace při komunikaci se zákazníky.
Výběr cílové skupiny zákazníků je základem každé dobré strategie. Základní problémy, které řešíme jsou obvykle dva: „Jak lépe oslovit stávající klienty, aby více nakupovali“ a „Kde najít další zákazníky pro své produkty/služby“. Podíváme se tedy na možnosti rozdělení zákazníků podle společných znaků, výběr ideálního segmentu a vhodné způsoby komunikace. Výsledkem bude vaše jasnější představa o tom, kam směřovat svoji pozornost při rozvíjení vašeho podnikání.
Bc. Štěpán Musil, marketingový specialista, CRM ANABIX, www.anabix.cz

10.20 – 11.00 hod.
Krizová komunikace jako příležitost pro akvizici nebo retenci klientů.
Dnešní doba výrazným způsobem urychlila reakci zákazníků na chování i rozhodování firem. Zatímco zákazníci už jsou povětšinou v digitálním věku, mnoho firem je stále ještě svým uvažováním v období páry. Ukážeme si, jak lze využít negativní kampaně proti nám v náš prospěch.Roman Frkous, ředitel komunikace RESIDOMO,www.residomo.cz


11.05 – 11.50 hod.
Stereotypy, klapky na očích, setrvačnost - jak čelit nálepkám v digitálním věku?
Fakta jsou na vaší straně, ale pověsti jdou proti vám? Vyvracet klišé nestačí - je potřeba je zapojovat do komunikace na příkladech, které cílová skupina pobere. Uvěřitelně, realisticky a bez reklamního přehánění.
Ondřej Šuch, manažer komunikace Hyundai, www.hyundai-motor.cz


11.55 – 12.35 hod.

Jak zapojit event do marketingového mixu, aneb jak efektivně vynaložit finanční prostředky na eventy?
Co nám přináší eventy a proč je zapojit do marketingového mixu? Příprava a realizace (od A do Z) až k úspěšné realizaci. Jak vyhodnocovat a reportovat o eventech…. A mnoho dalšího 
Monika Hrubalová, vedoucí tiskového a informačního oddělení ČHMÚ Praha,www.chmi.cz

 

13.00 – 13.40 hod.
Sklik jako nástroj pro dosažení cílů a plánů + novinky ve využití Skliku. 
Sklik je reklamní systém od společnosti Seznam.cz, který lze využít pro oslovování nových i stávajících zákazníků. Podíváme se na vyhodnocování kampaní a na to, že v rámci některých kampaní je potřeba vyhodnocovat i další metriky a nejen konverze, PNO nebo CPA. Zároveň zabrousíme i do novinek v Skliku, které vám pomohou při dosahování stanovených cílů.
Jan Řičánek, konzultant výkonnostní reklamy, Seznam.cz, a.s., www.seznam.cz

 

 

 

GRAFICKÝ DESIGN

19. února • 14.00–15.50 hod. • sál Silver

Odborný garant: Unie grafického designu

Jak „zaúkolovat“ grafika, aby váš výrobek, služba nebo firemní identita byla designově in a dobře prodávala? Blok informací pro grafiky i jejich zadavatele.

Vstup zdarma. Na přednášky není nutná registrace.

Podrobnosti

14.00 – 14.30 hod.
Co byste měli vědět o práci grafika pro případ, že by to nevěděl váš grafik.
Projdeme vybrané zákonitosti v designu a vědecké poznatky o člověku a jeho vnímání. Ty, které by měl znát a zohledňovat váš grafik či designér, aby váš web, inzerát nebo prezentace byly srozumitelné a funkční. Ještě nikdy se totiž nestalo, aby bylo něco z toho srozumitelné přespříliš. S novými znalostmi budete přísnějším a náročnějším zadavatelem grafického designu.
Zdeněk Sládek, Studio Protein, s.r.o.,www.dostdobrydesign.cz

14.40 – 15.10 hod.
BrandCloud: Váš design a marketing sbalený v cloudu.
Zjistěte, jak ušetřit čas a peníze. Využijte on-line brand/marketing manuál jako efektivní nástroj komunikace a distribuce, ať již interně nebo s dodavateli, od počítače nebo z Vašeho mobilu stejně, jako to dělá například Ambiente, město Plzeň, Česká pojišťovna nebo třeba Sklárny Bomma a Rückl. Přehledně, rychle a vždy v dresu Vaší firmy.
Karel Drašnar, BrandCloud s.r.o.,www.brandcloud.cz

 

15.20 – 15.50 hod.
Doteky s polygrafickou produkcí.
Příklady moderních a aktuálně nejnovějších postupů používaných při zpracování tiskovin. V hledáčku obsahu prezentace bude povrchová úprava obálek knih, obalů či merkantilních tiskovin, digitální tisk přídavnými barvami, digitální velkoplošný produkční tisk a tisk UV ofsetovými tiskovými barvami (tisk na nenatírané grafické papíry). Dozvíte se, co je dnes v polygrafii COOL a co naopak OUT.
Martin Novotný, Noviny pro grafický průmysl, GRAFIE CZ, s.r.o.,www.grafie.cz

 

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2024