Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Doprovodný program

Marketing Mix Ostrava    22. 3. 2016
I. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie + konference Digistrategie + přednášky a prezentace

Digistrategie – Online Marketing 2016

Úterý 22. března - Důl Hlubina - Dolní Vítkovice - Ostrava
9,30 – 16,15 hod

Online marketing - všude o něm slyšíte a příliš informací o něm nemáte. Zodpovídáte za marketing firmy a jste zvyklí na klasická reklamní média. Mít digitální strategii je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na konferenci Digistrategie nepůjdeme do přílišné hloubky a zbytečného detailu. Odborníci vám představí různé způsoby a kanály online marketingu a ukáží vám, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít, anebo co se můžete naučit nebo zvládnout sami. Stane se z Vás po Digistrategii firemní online guru, který rozhýbe online marketing ve vaší firmě? Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 1.500,- Kč + DPH, celkem 1.815,- Kč.

Podrobnosti Registrace

9,30 – 10,10

Jak postavit "DIGITAL FIRST" strategii
Co je digitální strategie, proč byste na ni neměli ve vašem byznyse zapomínat a na co všechno myslet při jejím správném nastavování? Ukážeme si škálu nástrojů a postupy, jak vybrat ty vhodné právě pro vás. Vše na reálných příkladech. 
Ing. Jan Podzimek, PRIA System, s.r.o.

10,15 – 10,55
Formy zviditelnění v reklamní síti
Jak se zorientovat v moři možností cílení internetové reklamy a který typ cílení je vhodný pro to, aby vaše internetová reklama našla vašeho zákazníka a při tom byla efektivní - přinesla vám víc, než kolik vás stojí.
Ing. Radek Sakáč,
DOBRÁ reklamní agentura s.r.o.

11,00 – 11,55
Jak na fungující content marketing aneb netvořte obsah, který nikoho nezajímá
„Franto, napiš nějakou novinku na web. Už jsme tam dlouho nic nedali.“ Vypadá u vás takhle content marketing? Jistě jste slyšeli, že obsah je král, ale řídíte se dle toho? Máte vytvořenou obsahovou strategii? Víte, že máte psát kvalitní obsah, který se bude lidem líbit, ale jak takový obsah vypadá? Kolik investovat do content marketingu a jak vyhodnocovat jeho návratnost? Přijďte si poslechnout odpovědi nejen na tyto otázky.
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

12,00 – 12,30
Nábor změstnanců pomocí LinedIN
Nemůžete se poprat s hledáním zaměstnanců nebo specialistů? Toužíte po nástroji, který vás spojí s těmi nejlepšími na trhu? Hledáte způsob, jak oslovit vysoce postavené a vlivné lidi? Za posledních 10 let se způsob náboru zaměstnanců změnil více, než za předchozích 40 let. Náboráři se vzdali zaběhnutých principů studených pohovorů a vyměnili je za minutové nábory horkých kandidátů. Jak je to možné? Využívají sílu sociální sítě Linked IN!
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP! s.r.o. www.honzaskranka.cz 


12,30 – 13,15 přestávka


13,15 – 14,00
Facebook
Sociální sítě, potažmo Facebook, dnes tvoří součást životů stovek milionů lidí naší planety. Tato skutečnost neunikla ani komerčnímu světu. Zažívají větší boom, než kdysi popularizace webových stránek. Zejména Facebook se stává běžnou součástí marketingových mixů. Jak je efektivní? Jak si veden an začátku roku 2016? Kam se hodí a kam ne? Umíme jej měřit?
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP!

14,10 – 14,55
Mobilní inovace v marketingu
Jak úspěšně integrovat mobilní marketing do komunikačních aktivit? A jak přimět zákazníky k aktivitě? Nejnovější trendy hovoří "mobile first". Nezaspěte dobu ani vy, držte krok se svými zákazníky a nahlédněte pod pokličku úspěšných mobilních kampaní.
Petr Stuchlík, PRIA System, s.r.o.

15,00 – 15,40
Síla video marketingu
Akvizice serveru Youtube společností Google vytvořila druhý největší světový vyhledávač. Tato pozice mění nejenom SEO, ale i filozofii prodeje. Přílivem levných a dostupných video zařízení ve spojení se sociálními sítěmi vzniká nový trend a směr, který pomalu ale jistě vytlačuje televizní reklamy. Umíme ho aplikovat, měřit a jsme na něj připraveni? ANO, navíc dovedeme touto metodou efektivně prodávat.
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP!

15,45 – 16,15
E-mail marketing není spam ani rozesílání newslleterů
Rozesílání obchodních newsletterů není e-mail marketing. Jaké jsou nejčastější chyby při e-mail marketingu a jak se jich vyvarovat? Jak začít s e-mail marketingem? Co napsat do předmětu, odesilatele nebo prvních vět v e-mailu? Je tolik maličkostí, které rozhodují o úspěchu e-mailu.
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

Mix trendů a novinek

Úterý 22. března - Důl Hlubina - Dolní Vítkovice - Ostrava
9,40 – 15,20 hod

REGISTRACE:
Chcete navštívit veletrh Marketing Mix? Jako bonus vám nabízíme ochutnávku z novinek a trendů reklamy a marketingu. Vstup je zdarma, možnost zúčastnit se jen přednášek, která vás zajímají.  Na přednáškové bloky se zaregistrujte emailem na marketingmix@omnis.cz. Registrace slouží ke stanovení potřebné kapacity míst.

Podrobnosti

9,40 – 10,10
Představení Dolních Vítkovic - JEDINEČNÝ INDUSTRIÁLNÍ AREÁL (místo pro Vaše akce)
Představení DOVu - světově unikátní areál v centru Ostravy, kde se mezi léty 1828 až 1998 těžilo uhlí a vyrábělo surové železo.Teď se tento industriální komplex změnil na jedinečné vzdělávací, společenské a kulturní centrum s nadregionálním dosahem. Historie v několika významných datech, možnosti využití industriálních prostor po rekonverzi a rekonstrukci.
Ing. Karolína Rycková

10,15 – 10,40
Neuromarketing
Člověk má 5 smyslů vnímání. Někdo je dokonce přesvědčen o svém šestém smyslu. Přesto moderní marketing využívá pouze čtyři z nich. Praktickým využitím lidských smyslů se zabývá neuromarketing. Zajímavým odvětvím je scent marketing, který zkoumá tolik přehlídaný čich. Vůně je víc než pouhým rozptylujícím voňavým zpříjemněním v prostoru. Představuje neverbální sdělení Vaší značky, identity firmy a rozhodně může ovlivnit spotřebitelské chování. Překvapte své klienty títmo trendem, stejně tak, jak jsou překvapeni klienti největšího českého scent marketingového lídra firmy LORIKA CZ s.r.o.
Mgr. David Martinek, LORIKA CZ s.r.o, www.vonavelogo.cz

10,50 – 11,25
Automatizovaný marketing / Tvorba kampaní v marketingovém cloudu
Pokusím se ve 30 minutách představit základy marketingové automatizace. Budeme si povídat o tom, jaký marketing mají rádi obchodníci a jak se dá používat systém pro automatizovaný marketing. Ukážeme si jaké kampaně můžete pomocí marketingového cloudu vytvářet a jaké informace vám automatizace může poskytnout. Zbyde-li čas, budou i případové studie.
Ivo Vrána, online specialist MARCO BBN

11,30 – 12,00

Taneční škola marketingu pro pokročilé
Přirovnejme na chvíli marketing ve vaší firmě k tanci. Má vaše taneční partnerka pošlapané lodičky nebo válíte tango na mezinárodní úrovni? Ukažme si kroky remarketingového waltzu, zažijme rytmus sociálních sítí a divoké skoky polky na parketu návštěvnosti webů. Ukáži vám jednoduché triky, které činí mistra mistrem a projdeme ukázky z praxe, které byste měli znát.
Doporučuji alespoň základní znalosti v oblasti marketingu a tance.
Ing. Tomáš Margold, Q2 Interactive

12,00 – 13,15 přestávka

13,15 – 14,15 hod
Content marketing jako nástroj úspěchu – spolupráce s agenturou
Jak nastavit spolupráci agentury a klienta k dosažení nejvyšších výsledků kampaně
Kateřina Borovanská, managing director  Freya CZ, s.r.o.

14,20 – 15,20 hod
Jak uspět na veletrhu
Monika Hrubalová, Vyšší odborná škola publicistiky Praha

Vstupenka s networkingem

Úterý 22. března - Důl Hlubina - Dolní Vítkovice - Ostrava
9,00 – 17,00 hod

Nemusíte být jen pasivním návštěvníkem veletrhu Marketing Mix - využijte návštěvy k navázání nových obchodních kontaktů. Vstupenka s networkingem je vaše osobní prezentace a nabídka vašich schopností a dovedností pro všechny účastníky akce Marketing Mix za cenu řádkového inzerátu v lokálních novinách. Vstupenka s networkingem předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 150,- Kč + DPH, celkem 182,- Kč.

"Registrace" - slouží k zaevidování vstupenky s networkingem a vygenerování daňového dokladu.
"Networkingový seznam" - slouží k zápisu do networkingového seznamu.
Nutné zrealizovat oba kroky.

Podrobnosti Registrace

Vstupenka s networkingem – vaše šance na nové kontakty. Vyplňte informace pro networkingový seznam do formuláře pod žlutým tlačítkem Networkingový seznam. Vystavovatelé a přednášející budou do seznamu zahrnuti automaticky. Každý účastník nebo návštěvník obdrží networkingový seznam. Návštěvníci zapojení do networkingu budou mít na visačce viditelné číslo z networkingového seznamu, podle kterého je budou zájemci moci kontaktovat. Další možnost kontaktu přes telefon a email v seznamu – schůzka na místě na Marketing Mix nebo po domluvě. Údaje pro networkingový seznam – nutné vyplnit do uzávěrky 16. 3. 2016. Pokud máte vyplněný papírový formulář, naskenujte ho na marketingmix@omnis.cz. Později zaslané údaje nebudou zařazeny do networkingového seznamu.

Networking workshop

Úterý 22. března - Důl Hlubina - Dolní Vítkovice - Ostrava
10,00 – 13,00 hod

Chcete získat základy nebo se zdokonalit v aktivním networkingu? Možná bude pro vás networking ten nejúčinnější marketingový kanál - a přitom zadarmo! Vstup na tento workshop předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 450,- Kč + DPH, celkem 545,- Kč. Účastnický poplatek zahrnuje účast na Networkingovém workshopu a Vstupenku s networkingem vč. zápisu v networkingovém seznamu. Malá investice s velkým potenciálem.

"Registrace" - slouží k zaevidování vstupenky s networkingem a vygenerování daňového dokladu.
"Networkingový seznam" - slouží k zápisu do networkingového seznamu.
Nutné zrealizovat oba kroky.

Podrobnosti Registrace

Networking – budujte značku osobně
Využijte networking pro získání informací, zakázek nebo k aliančnímu marketingu. Sběrem vizitek vše jenom začíná! Jak otevřít konverzaci, představit se pomocí elevator pitch a najít propojení si řekneme a taky vyzkoušíme! Budování vztahů je dovednost, se kterou se nerodíme každý, ale naučit se dá. Řekneme si proč vztahy budovat i jaký to může mít dopad na Vás a také Vaše klienty.
Regina Bednaříková, Akademie Orlita s.r.o.

Po objednání workshopu vyplňte informace pro networkingový seznam do formuláře pod žlutým tlačítkem Networkingový seznam. Vystavovatelé a přednášející budou do seznamu zahrnuti automaticky. Každý účastník nebo návštěvník obdrží networkingový seznam. Návštěvníci zapojení do networkingu budou mít na visačce viditelné číslo z networkingového seznamu, podle kterého je budou zájemci moci kontaktovat. Další možnost kontaktu přes telefon a email v seznamu – schůzka na místě na Marketing Mix nebo po domluvě. Údaje pro networkingový seznam – nutné vyplnit do uzávěrky 16. 3. 2016. Pokud máte vyplněný papírový formulář, naskenujte ho na marketingmix@omnis.cz. Později zaslané údaje nebudou zařazeny do networkingového seznamu.

Grafický design aktuálně

Odborný garant – Unie grafického designu

Úterý 22. března - Důl Hlubina - Dolní Vítkovice - Ostrava
13,30 - 15,40 hod

REGISTRACE:
Vstup zdarma. Na přednáškové bloky se zaregistrujte emailem na marketingmix@omnis.cz. Registrace slouží ke stanovení potřebné kapacity míst.

Podrobnosti

13,30 – 14,10 hod
Jak zjistit, že máte blbé logo
Na několika exemplárních příkladech ukážeme jak zjistit, kdy logo nebo ostatní části firemního designu kazí dojmy a obchody. Ukážeme, že ta lepší řešení nejsou nutně složitější a nákladnější. Ta lepší řešení jsou především chytřejší.
Ing. Zdeněk Sládek, Dost dobrý design

14,15 – 14,55 hod
Webová prezentace a platné právní předpisy
Ochrana autorských práv a práv k průmyslovému vlastnictví. Právní regulace reklamy.
Mgr. Robert Novotný a Mgr. Andreya Voglová, AK Heyduk Praha

Vstupenka bez networkingu

Vstupenka na místě - bez vizitky 100,- Kč vč. DPH/osoba - s vizitkou VSTUP ZDARMA!

REGISTRACE:
Vstupenka předem  - s vyplněním všech údajů
- kontaktní adresy, jmen, telefonů a e-mailů návštěvníků = VSTUP ZDARMA! Vyplněný formulář (vyplňte v přihlášce - zde) nám zašlete nebo naskenujte a obdržíte zdarma na email vstupenku(y) na jméno, kterou odevzdáte u vstupu.

Podrobnosti

Základní vstupenka bez networkingu zahrnuje vstup na Marketing Mix a jeho části a  aktivity mimo konference Digistrategie a Networking workshop.

DOLNÍ VÍTKOVICE - prohlídka

Prohlídky se uskuteční ve 12.00, 15.10 a 16.30 hod.
V rámci prohlídky Vám budou představeny největší atraktivity národní kulturní památky Dolní Vítkovice. Nejedná se jen o turistické cíle, ale především prostory, které mohou sloužit nejen pro Vaše firemní a soukromé akce v atraktivních kulisách, ale také pro vzdělávací aktivity. Během cesty s průvodcem se
dozvíte mnoho o historii areálu, současnosti a možná také něco z budoucnosti.

REGISTRACE:
Vyberte si čas
prohlídky a rezervujte si místo na e-mailu marketingmix@omnis cz, vstup je zdarma. Kapacita míst je 20 osob v jednom termínu.

Podrobnosti

Dolní Vítkovice - lokalita pro vaše eventy. Světově unikátní areál v centru Ostravy, kde se mezi léty 1828 až 1998 těžilo uhlí a vyrábělo surové železo. Teď se industriáln komplex změnil na jedinečné vzdělávací, společenské a kulturní centrum s nadregionálním dosahem. Dennodenně slouží malým i velkým obyvatelům Ostravy i turistům ze všech koutů světa. Skipovým výtahem se jezdí na vrchol vysoké pece č. 1, v aule Gong v někdejším plynojemu probíhají odborné konference, mezinárodní kongresy a v Malém světě techniky U6 si hrají děti i jejich rodiče.

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2024