Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Doprovodný program

Marketing Mix Hradec Králové    9. 6. 2016
I. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie + konference Digistrategie + přednášky a prezentace

Digistrategie – Online Marketing 2016

Čtvrtek 9. června - Kongresové cenrum ALDIS - Hradec Králové
9,30 – 16,15 hod

Online marketing - všude o něm slyšíte a příliš informací o něm nemáte. Zodpovídáte za marketing firmy a jste zvyklí na klasická reklamní média. Mít digitální strategii je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na konferenci Digistrategie nepůjdeme do přílišné hloubky a zbytečného detailu. Odborníci vám představí různé způsoby a kanály online marketingu a ukáží vám, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít, anebo co se můžete naučit nebo zvládnout sami. Stane se z Vás po Digistrategii firemní online guru, který rozhýbe online marketing ve vaší firmě? Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 1.500,- Kč + DPH, celkem 1.815,- Kč.

Podrobnosti Registrace

9,30 – 10,10

Jak postavit "DIGITAL FIRST" strategii
Co je digitální strategie, proč byste na ni neměli ve vašem byznyse zapomínat a na co všechno myslet při jejím správném nastavování? Ukážeme si škálu nástrojů a postupy, jak vybrat ty vhodné právě pro vás. Vše na reálných příkladech. 
Ing. Jan Podzimek, PRIA System, s.r.o.

10,15 – 10,55
Jak se v roce 2016 zviditelnit pomocí online reklamy
Poradíme vám, jak si vybrat vhodné formáty reklamy na internetu. Jak správně zvolit cílení na své potencionální zákazníky, vyhodnocovat výsledky a hlavně vám prozradíme, na co si dát pozor, abyste na internetu neprodělali gatě.
Petr Rohan, eBRÁNA s.r.o.

11,00 – 11,55
Jak na fungující content marketing aneb netvořte obsah, který nikoho nezajímá
„Franto, napiš nějakou novinku na web. Už jsme tam dlouho nic nedali.“ Vypadá u vás takhle content marketing? Jistě jste slyšeli, že obsah je král, ale řídíte se dle toho? Máte vytvořenou obsahovou strategii? Víte, že máte psát kvalitní obsah, který se bude lidem líbit, ale jak takový obsah vypadá? Kolik investovat do content marketingu a jak vyhodnocovat jeho návratnost? Přijďte si poslechnout odpovědi nejen na tyto otázky.
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

12,00 – 12,30
Nábor změstnanců pomocí LinedIN
Nemůžete se poprat s hledáním zaměstnanců nebo specialistů? Toužíte po nástroji, který vás spojí s těmi nejlepšími na trhu? Hledáte způsob, jak oslovit vysoce postavené a vlivné lidi? Za posledních 10 let se způsob náboru zaměstnanců změnil více, než za předchozích 40 let. Náboráři se vzdali zaběhnutých principů studených pohovorů a vyměnili je za minutové nábory horkých kandidátů. Jak je to možné? Využívají sílu sociální sítě Linked IN!
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP! s.r.o. www.honzaskranka.cz 


12,30 – 13,15 přestávka


13,15 – 14,00
Facebook
Sociální sítě, potažmo Facebook, dnes tvoří součást životů stovek milionů lidí naší planety. Tato skutečnost neunikla ani komerčnímu světu. Zažívají větší boom, než kdysi popularizace webových stránek. Zejména Facebook se stává běžnou součástí marketingových mixů. Jak je efektivní? Jak si veden an začátku roku 2016? Kam se hodí a kam ne? Umíme jej měřit?
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP!

14,10 – 14,55
Mobilní inovace v marketingu
Jak úspěšně integrovat mobilní marketing do komunikačních aktivit? A jak přimět zákazníky k aktivitě? Nejnovější trendy hovoří "mobile first". Nezaspěte dobu ani vy, držte krok se svými zákazníky a nahlédněte pod pokličku úspěšných mobilních kampaní.
Petr Stuchlík, PRIA System, s.r.o.

15,00 – 15,40
Síla video marketingu
Akvizice serveru Youtube společností Google vytvořila druhý největší světový vyhledávač. Tato pozice mění nejenom SEO, ale i filozofii prodeje. Přílivem levných a dostupných video zařízení ve spojení se sociálními sítěmi vzniká nový trend a směr, který pomalu ale jistě vytlačuje televizní reklamy. Umíme ho aplikovat, měřit a jsme na něj připraveni? ANO, navíc dovedeme touto metodou efektivně prodávat.
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP!

15,45 – 16,15
E-mail marketing není spam ani rozesílání newslleterů
Rozesílání obchodních newsletterů není e-mail marketing. Jaké jsou nejčastější chyby při e-mail marketingu a jak se jich vyvarovat? Jak začít s e-mail marketingem? Co napsat do předmětu, odesilatele nebo prvních vět v e-mailu? Je tolik maličkostí, které rozhodují o úspěchu e-mailu.
Jan Linhart, SEO Linhart, s.r.o.

Mix trendů a novinek

Čtvrtek 9. června - Kongresové cenrum ALDIS - Hradec Králové
9,40 – 13,00 hod

REGISTRACE:
Chcete navštívit veletrh Marketing Mix? Jako bonus vám nabízíme ochutnávku z novinek a trendů reklamy a marketingu. Vstup je zdarma, možnost zúčastnit se jen přednášek, která vás zajímají.  Na přednáškové bloky se zaregistrujte emailem na marketingmix@omnis.cz. Registrace slouží ke stanovení potřebné kapacity míst.

Podrobnosti

9,40 – 10,10
Navigo3 – řízení projektové firmy jednoduše
Představíme Vám náš jednoduchý nástroj pro řízení projektově orientované firmy od 5 do 500 zaměstnanců. Základní CRM modul, vedení obchodních příležitostí, plánování zakázek vč. jednotlivých výkonů Vašich kolegů a Business Inteligence. To vše na jednom místě, bez implementačních a hardwarových nároků. Navíc za bezkonkurenční cenu. Navigo3 je možné zavést do firmy a za týden uvidíte první výsledky - zefektivnění práce, perfektní přehled nad zakázkami a klidné spaní manažerů a vedení společnosti. Blíže ukazuje krátké video zde.
Mgr. Petr Humlíček, jednatel www.navigo3.com


10,15 – 10,40

Neuromarketing  
Člověk má 5 smyslů vnímání. Někdo je dokonce přesvědčen o svém šestém smyslu. Přesto moderní marketing využívá pouze čtyři z nich. Praktickým využitím lidských smyslů se zabývá neuromarketing. Zajímavým odvětvím je scent marketing, který zkoumá tolik přehlídaný čich. Vůně je víc než pouhým rozptylujícím voňavým zpříjemněním v prostoru. Představuje neverbální sdělení Vaší značky, identity firmy a rozhodně může ovlivnit spotřebitelské chování. Překvapte své klienty títmo trendem, stejně tak, jak jsou překvapeni klienti největšího českého scent marketingového lídra firmy LORIKA CZ s.r.o.
Mgr. David Martinek, LORIKA CZ s.r.o, www.vonavelogo.cz

10,50 – 11,25
Automatizovaný marketing / Tvorba kampaní v marketingovém cloudu
Pokusím se ve 30 minutách představit základy marketingové automatizace. Budeme si povídat o tom, jaký marketing mají rádi obchodníci a jak se dá používat systém pro automatizovaný marketing. Ukážeme si jaké kampaně můžete pomocí marketingového cloudu vytvářet a jaké informace vám automatizace může poskytnout. Zbyde-li čas, budou i případové studie.
Ivo Vrána, online specialist MARCO BBN 
  

11,30 – 12,30
Je event dobrou volbou pro podporu prodeje?
Kratký exkurz proč dělat pro naše zákazníky eventy, jak se účastnit veletrhu s vlastním eventovým programem a co nám to přináší.
Monika Hrubalová, zástupce ředitele pro komunikaci Vyšší odborné školy publicistiky a členka rady POPAI CE

12,30 – 13,00
LED velkoplošné obrazovky nejen jako reklamní médium.
Čím dál více investorů, marketingových specialistů, majitelů společností a sportovních manažerů zvažuje investici do LED velkoplošné obrazovky. Ale jak jednoduše zjistit kolik taková LED obrazovka funguje? A opravdu je jen na reklamu?  Jaké může mít tvary? LED velkoplošné obrazovky v Čechách používají již třeba Škoda auto, SEZNAM.cz, YVES ROCHER, ADIDAS a mnoho dalších. Přidejte se i Vy k moderním technologiím.
František Michálek, TriCo obrazovky

13,00 – 13,30 - Přestávka

Grafický design aktuálně

Odborný garant – Unie grafického designu

Čtvrtek 9. června - Kongresové centrum ALDIS, Eliščino nábřeží 375/1 500 03 Hradec Králové
13,30 - 14,50 hod

REGISTRACE:
Vstup zdarma. Na přednáškové bloky se zaregistrujte emailem na marketingmix@omnis.cz. Registrace slouží ke stanovení potřebné kapacity míst.

Podrobnosti

13,35 – 14,15 hod
Jak zjistit, že máte blbé logo
Na několika exemplárních příkladech ukážeme jak zjistit, kdy logo nebo ostatní části firemního designu kazí dojmy a obchody. Ukážeme, že ta lepší řešení nejsou nutně složitější a nákladnější. Ta lepší řešení jsou především chytřejší.
Ing. Zdeněk Sládek, Dost dobrý design

14,20 – 14,55 hod
Webová prezentace a platné právní předpisy
Ochrana autorských práv při tvorbě webové prezentace, ochrana osobních údajů ve vztahu k webové prezentaci, licence, ochranné známky a další práva k průmyslovému vlastnictví, právní regulace reklamy. Jaké právní předpisy je nutné mí na paměti při tvorbě webových stránek Vám přiblížíme zejména na praktických příkladech a zodpovíme Vaše dotazy z této oblasti.
Mgr. Robert Novotný a Mgr. Andreya Voglová, AK Heyduk Praha

Konec prokrastinace

15,00 – 16,00 hod
Konec prokrastinace
Chorobné odkládání úkolů a povinností - vs. co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítra. Podle stejnojmenného bestselleru Petra Ludwiga.
Denisa Dědičová, konzultantka a spolupracovnice Petra Ludwiga, GrowJOB Institute s.r.o.

Podrobnosti

Firemní prezentace

Je zde možné prezentovat vaší společnost, produkty, technologie, služby formou přednášky, workshopu, panelové diskuse atd. 

Každá firma má k dispozici časový prostor max. 30 min za cenu 3.000,- Kč.

Objednávejte na 1. straně přihlášky a uveďte témata vaší prezentace. Uzávěrka pro Hradec Králové 3. 5. 2016, Prahu 12. 8. 2016 a Brno 19. 8. 2016.

Podrobnosti

Cena obsahuje - pronájem prostoru, vybavení audiovizuální technikou, PC, dataprojektor, ozvučení.
Zveřejnění na internetu - v sekci seznam vystavovatelů - zveřejnění názvu společnosti s
                                           aktivním proklikem na www stránky firmy
                                       - v sekci programu veletrhu - uvedení tématu, jména přednášejícího a
                                            název společnosti.
Dále zveřejnění tématu a společnosti na pozvánkách pro návštěvníky a to v tištěné (pro danou akci 10.000 ks pozvánek) i elektronické verzi. Poskytnutí volných vstupenek na veletrh pro obchodní partnery a spolupracovníky.

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2024