Organizátor veletrhů a výstav v České republice. Setkejte se s klienty tváří v tvář.

+420 588 881 444

Doprovodný program

Marketing Mix Brno    26. 9. 2017
XII. ročník prezentačního veletrhu firem z oblasti reklamy, marketingu a polygrafie

Digistrategie – Online Marketing 2017

Úterý 26. září ● 9.30 - 16.55 hod. ● Kongresová hala – sekce C

Online marketing - všude o něm slyšíte. Zodpovídáte za marketing firmy a jste zvyklí na klasická reklamní média. Pociťujete nutnost, nebo to máte za úkol, posunout firemní marketing ze světa offline do světa online. Mít digitální strategii je dnes už nezbytností pro každou firmu. Na konferenci Digistrategie nepůjdeme do přílišné hloubky a zbytečného detailu. Odborníci vám představí různé způsoby a kanály online marketingu a ukáží vám, co je možné mít a co můžete po specialistech na online marketing chtít, anebo co se můžete naučit nebo zvládnout sami. Stane se z Vás po Digistrategii firemní online guru, který rozhýbe online marketing ve vaší firmě?
Celodenní konference - vstup předpokládá zaplacení účastnického poplatku ve výši 1.950,- Kč + DPH, celkem 2.359,50 Kč. V ceně je coffeebreak a oběd.

*Změny vyhrazeny!

Podrobnosti Registrace

9.00 – 9.30 hod.
Registrace a coffeebreak, prohlídka veletrhu

9.30 – 10.10 hod.
From offline to online
Co je dnes největší výzvou v marketingu pro B2B segment? Digitalizace! 70 % businessu se dnes odehrává v online prostředí. Smartphony, dostupný internet, dokonalé pokrytí, to vše zcela změnilo tvář obchodu. Problémem je, že na rozdíl od spotřebního zboží (ecommerce) na to marketing většiny B2B firem není vůbec připraven. Firmy, které se vždy propagovaly pouze na veletrzích či letácích dnes stojí před zásadní otázkou - jak vybudovat účinnou a funkční marketingovou strategii, která bude komplexně pokrývat všechny procesy, bude multikanálová a bude mít dlouhodobou vizi?
Dalším úskalím je fakt, že většina online marketérů se specializuje pouze na ecommerce a své “e-shopové” strategie se pak snaží naroubovat na nákupní procesy firem, které vyrábí turbíny či staví mosty. To je z principu špatně, protože zde pracujeme se zcela jiným nákupním chováním a kanály. 
Tématem přednášky bude základní vhled do online marketingu pro B2B, návod na vytvoření strategického plánu a popis jednotlivých kroků. Prostě From offline to online. 
Ivo Vrána, Digital Director, MARCO reklamní agentura spol. s r.o., www.marco.eu

10.15 – 10.55 hod.
6 otázek – vedete správně svoje sociální sítě?
Chcete se připojit k těm 95% společnostem, kterým mohou sociální sítě pomoct rozvíjet jejich business? Zdá se vám, že jste pořád na tom samém místě? Nedaří se vám bavit a rozvíjet diskusi? Trápíte se obsahem a nevíte už, co a jak byste uveřejnili? Položím vám šest otázek, které otestují váš media plán sociálních sítí a přístup ke sociálním sítím. Odpovědi vám pomůžou správně uchopit komunikaci na sociálních sítích
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP! s.r.o., www.honzaskranka.cz 

11.00 – 11.40 hod.
YouTube – tvorba a distribuce obsahu
Bez YOUTUBE MARKETINGU se dnes neobejdete. Máte už marketingovou strategii v oblasti videa?
TVORBA OBSAHU
- 10 nejosvědčenějších audiovizuálních žánrů pro on-line firemní komunikaci v příkladech
- dobry timing pro on-line aneb proč je čas důležitější než obsah!
DISTRIBUCE OBSAHU:
- jak na firemní YouTube kanál (úspěch přinese správné založeni a strategická redakce obsahu)
- YouTube vs. Facebook - nejlepší nepřátelé v komunikaci
- videokampaně aneb trendy reklamních videoformátů v on-line světě (příklady, praxe) apod.
Mgr. Adam Parma, FILM 21, www.film21.cz

11.45 – 12.15 hod.
Máte telefonické poptávky? Jak poznat, které reklamy je přivádí a které platíte zbytečně?
V online světě je optimalizace konverzí samozřejmostí - jak ale vyladit ty telefonické? Jak odlišit účinné reklamy a media od zbytečných a ušetřit spoustu peněz? Měřte je a získejte za stejné peníze více zakázek!
Eduard Tihoun, C-all solutions s.r.o., www.c-all.cz

12.15 – 13.15 hod.
Přestávka se zajištěným obědem, prohlídka veletrhu.

13.15 – 13.55 hod.
Facebook shopping – YouTube shopping
Položte si jednoduchou otázku: proč jste si ve firmě založili Facebookový profil nebo vytvořili kanál na YouTube? Drtivá většina upřímných odpovědí bude znít jako, že jste vstoupili do světa sociálních sítí a že jste vytvořili nový propagační kanál a podobně. Málokoho však napadne, že marketingové oddělení a marketingové plány jsou ve firmě hlavně proto, aby se prodávaly naše služby a produkty. Jak je na tom váš Facebook a YouTube? Prodávají? Využíváte nástroje prodeje a máte na prodej připravený správný obsah?
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP! s.r.o., www.honzaskranka.cz

14.00 – 14.40 hod.
Jak využít Instagram pro digitální HR
Instagram je jednou z nejrychleji rostoucích sociálních sítí ve světe i u nás v ČR. Pro firmy je skvělým nástrojem jak propagovat svou firemní kulturu a nalákat nové zaměstnance, kteří do ni skvěle zapadnou. Dozvíte se, jak tvořit autentický obsah, který zaujme a pomůže budovat značku firmy. Také se dozvíte, jaký obsah tvořit pro váš grid a jaký dávat do stories. Nebudou chybět ani tipy na aplikace pro editování fotek, vyhledávání hashtagů a plánování příspěvků. Podíváme se, jak různé firmy z ČR i ze světa, které používají Instagram pro HR, abyste si odnesli i trochu inspirace.
Lenka Šilhánová, social media konzultantka, LinkedIn https://www.linkedin.com/in/lenkasilhanova

14.45 – 15.25 hod.
Jak na webu vybudovat obsah, který bude prodávat
Jak začít s obsahovým marketingem, který bude skutečně prodávat, včetně příkladů z praxe. Jaký obsah zapojit, jak oslovit zákazníky dřív než konkurence díky obsahu vhodnému pro různé nákupní fáze, jak získat kontakt na zákazníka a jak s ním poté pracovat. Jaké největší chyby se v praxi vyskytují a kolik času a peněz podobné chyby mohou stát.
Josef Řezníček, Včeliště, www.vceliste.cz

15.30 – 16.10 hod.
Než investujete první korunu do PPC kampaní…
Nebudeme se bavit o biddingu, UTM parametrech, ani o rozdílu mezi klíčovým slovem a vyhledávacím dotazem. Zamyslíme ale nad PPC kampaněmi v době, kdy reklamní účet ještě zeje prázdnotou. Máte svůj business a chcete dělat PPC kampaně, protože je toho plný internet a všichni říkají, že to přináší peníze? Předtím, než investujete první korunu s cílením celá Česká republika, uživatelé 18 plus, obětujte svých 40 minut života a přijďte se zamyslet, co je vlastně vašim cílem, kdo je vaše cílová skupina a které kanály jsou pro vás to nejlepší.
Adéla Trubelíková, Performance leader, PRIA SYSTEM s.r.o., www.pria.cz

16.15 – 16.55 hod.
Nálož inspirace na závěr - ukázky řešení nejčastěji poptávaných digikampaní roku 2017
Podíváme se z blízka na to, jak vznikají klientské strategie. Uvidíte, jaké problémy aktuálně marketéři řeší a jak je následně řešíme spolu s klienty. Ukážu vám, na co si u strategií dát pozor, jak v době velkého množství technologií a platforem vybrat ten správný mix nástrojů a kanálů a jak vypadá ideální zahájení spolupráce mezi agenturou a klientem. A protože praxe je vždycky lepší než teorie, tak se společně podíváme na několik případových studií.
Ing. Jan Podzimek, Head of PRIA SYSTEM s.r.o., www.pria.cz

CRM blok

Úterý 26. září ● 10.00 – 11.20 hod. ● Konferenční sál

Bez funkčního CRM je váš marketing střelbou naslepo.
CRM je srdce marketingu. Tři prezentace = tři přístupy, jak na to…

Vstup je zdarma. Na CRM blok není nutná registrace.

*Změny vyhrazeny!

Podrobnosti

10.00 – 10.30 hod. 
Praktické využití komunikační mapy při nastavení procesů v CRM
Základem úspěšného prodeje i udržení stávajících zákazníků je komunikace a přehled o ní. Potřebujete vědět, kdo, kdy a o čem s klientem mluvil a jaké postupné kroky je třeba udělat od prvotního oslovení potenciálního zájemce až po opakované prodeje. Dnes si již nemusíte vše pamatovat a ručně zadávat. Využívejte komunikační mapy a automatizaci. Podíváme se společně na jednotlivé fáze obchodního procesu, důležité prvky komunikační mapy a její využití pro nastavení automatizace v CRM.
Bc. Štěpán Musil – marketingový specialista, CRM ANABIX, www.anabix.cz

10.35 – 11.05 hod.
Jak na chytrý E-mail, který vám bude vydělávat
E-mail marketing je nejlepší kanál v rámci návratnosti investic. To říkají příručky. České firmy tvrdí, že se jim e-mailing nevyplácí a jeho éra končí. Podíváme se, kde je zakopaný pes. Jak dosáhnout 60 % open rate u běžných kampaní a 30% clik rate? Provedu vás celou cestou zákazníka a ukáži nejčastější a zbytečné chyby. Když je odstraníte, získáte nadprůměrné výsledky.
Kateřina Fišerová, manažerka SmartEmailing, www.smartemailing.cz

11.10 – 11.20 hod.
KalkulatorFirem.cz jako analytický nástroj zadarmo téměř pro každého
KALKULATORFIREM.CZ je veřejný profesionální analytický nástroj ZADARMO k vyhledávání zájmových segmentů českých subjektů (IČ), na který nepovinně, ale užitečně, navazuje e-shop DATABÁZOMAT vybraných kontaktů za opravdu zajímavě nízké ceny. Odteď už tedy nikdo nemusí nejprve kupovat za nemalé peníze zavedené celé databáze subjektů, aby z nich po segmentační analýze využil jen pár dat, ale nejprve si může kdokoliv zadarmo a opakovaně zasegmentovat nad všemi daty, včetně odečtu již známých IČ, v klidu své kanceláře či soukromí a až pak si levně jednoduše samoobslužně nakoupit jen těch pár dat co potřebuje. Zejména obchodníci v B2B, kteří potřebují pro aktivní akvizici nových zákazníků ročně tisíce dalších nových aktuálních kontaktů, už nemusí kontakty takzvaně zadarmo zdlouhavě lovit na Internetu a zabít tím desítky neproduktivních pracovních dnů v roce, ale stačí jim pár minut vybírání zadarmo, nákup za minimální peníze a mohou si jít navolávat schůzky, komunikovat a prodávat svoje zboží či služby. Nebojte se, nestyďte se, buďte profesionálně zvědaví, využívejte KALFIR, konzultujte s námi a doporučujte ho dál.
Petr Půta, Marketingové databáze s.r.o., www.marketingovedatabaze.cz

Event blok

Úterý 26. září ● 11.30 – 12.30 hod. ● Konferenční sál

Eventy jsou dnes velmi populární formou marketingu a kontaktu v klienty, ale využití najdou i v personalistice. Jak na to? Inspirujte se v Event bloku

Vstup je zdarma. Na přednášky není nutná registrace.

*Změny vyhrazeny!

Podrobnosti

11.30 – 12.10 hod.
12 nezbytností pro váš úspěšný event
Nejvíce si zapamatujeme to, co na vlastní kůži prožijeme. A právě na tenhle psychologický fakt sází event marketing, ať už jde o vánoční večírky, odborné kongresy, veletrhy či třeba zážitkové výlety pro klienty. Na co vše si dát pozor a jak zorganizovat skutečně nezapomenutelný firemní event vám vysvětlíme v této přednášce.
Jan Hermann, MARCO reklamní agentura spol. s r.o., www.marco.eu

12.15 – 12.30 hod.
Brouk na talíři – hmyzí event
Delikatesy plné překvapení a emocí. Pochoutky, kterým se dlouho díváte do očí. Mls probouzející veškerou vaši zvědavost, odměňující požitkem. Seznamte se s jídlem, které z evropských jídelníčků zmizelo před necelými sty lety a právě teď čeká na svou renesanci. Gastronomická vášeň spojila špičkovou šéfkuchařku, nutričního specialistu a stylistu do projektu Brouk na talíři. Výsledkem je show, zážitek a překvapení.
Honza Škraňka, story maker společnosti YOU STORY UP! s.r.o., www.honzaskranka.cz

Mix trendů a novinek

Úterý 26. září ● 10.00 – 16.00 hod. ● Kongresová hala – sekce B

Chcete navštívit veletrh Marketing Mix? Jako bonus vám nabízíme ochutnávku z novinek a trendů reklamy a marketingu.

Vstup je zdarma. Na přednášky není nutná registrace.

*Změny vyhrazeny!

Podrobnosti

10.00 – 10.15 hod.
TERIBEAR limited edition – caused related marketing v praxi
„Společenská odpovědnost“ je stále diskutovanějším tématem při rozhodování v oblasti budování dobré image firmy. Během našeho setkání představíme jeden ze způsobů, jak inovativní cestou posílit respekt Vaší společnosti a zároveň podpořit dobrou věc. TERIBEAR je projektem typu cause related marketing, který spadá pod činnost Nadace Terezy Maxové dětem. V rámci projektu vzniká každoročně nová kolekce firemních dárků TERIBEAR limited edition, jejichž koupí přispívají firmy na činnost nadace a současně tak dotvářejí svou image společensky odpovědného subjektu. Během naší prezentace se diváci dozví, jak projekt funguje a co pro firmy spolupráce obnáší.
Ondřej Hruška, BRAND CONCEPT s.r.o., www.brandconcept.cz

10.20 – 10.50 hod.
Video je sexi. Nezvorejte první rande.
Komunikácia pohyblivým obrazom je príťažlivá konkurenčná výhoda. Ako vytvoriť video, ktoré obíde peklo vizuálnych stereotypov?
V 30 minútach sa dozviete, ako nepokaziť brief, aký je workflow pri animovaných videách a koľko stojí toto rande. Ak ste ešte nerandili s motion designom, príďte, počúvajte a pýtajte sa, nebudeme sa hanbiť odpovedať.
Ján Baláž, Creative Director, CUBE to CUBE (Animated storytelling across all devices), www.cubetocube.agency

10.55 – 11.15 hod.
Co mají společného všechny úspěšné reklamní předměty?
My to víme. Cesta k tomu správnému reklamnímu předmětu není složitá. Jen je potřeba dodržovat několik základních pravidel, o která se s Vámi rádi podělíme. Dozvíte se mimo jiné, jak využít reklamní předmět jako ústřední motiv celé reklamní kampaně. Přijďte načerpat inspiraci z české i zahraniční praxe a odlište se od konkurence.
Ing. Martina Adamson, Ing. Richard Klíma, www.silicmedia.cz/id-textil.cz

11.20 – 11.40 hod.
Živý test reklamního textilu - jak poznat kvalitní textil?
Na co si dávat při výběru firemního oblečení pozor? Na co se zaměřit a na co se při výběru ptát? Co by měl reklamní textil splňovat, aby byl v souladu se strategií firmy? Reklamní textil nejsou jen trička na jedno použití. Kvalitní textil se musí poznat na první pohled. Poskytneme Vám průvodce výběrem a možnostmi využití reklamního textilu.
Ing. Martina Adamson, Ing. Richard Klíma, Silic Média, s.r.o. | Prémiový reklamní textil ID® Identity, www.silicmedia.cz/id-textil.cz

11.45 – 12.15 hod.
VIDEOBOARD – nový a revoluční systém prezentace
Konkurenční výhody systému VIDEOBOARD:
Proč se uživatelé nestačí reklamě vyhnout, ale naopak ji sami vyhledávají – systém věrnostních bodů WCR.
Systém, který má velmi široký a zajímavý potenciál, využívají jednak společnosti, které budují na novém území povědomí o značce, ale také jej využívají zavedené firmy k masivním reklamním kampaním, k upozornění na konkrétní nový výrobek či služby.
Slavomír Novák, VIDEOBOARD Bohemia s.r.o., www.videoboard.net

12.30 – 13.10 hod.
Magnety k získání kontaktů na zákazníky 
Naučte se přimět návštěvníka webu, aby vám na sebe zanechal kontakt, pomocí kterého ho můžete oslovovat a proměnit v zákazníka. Zjistíte, jak pracovat s obsahovými magnety a bonusovými obsahy v rámci obsahového marketingu. Příklady z praxe, inspirace pro vás a konkrétní výsledky, kterých můžete dosáhnout.
Josef Řezníček, Včeliště, www.vceliste.cz

13.15 – 13.55 hod.
Založte si firemní videostudio
Praktické tipy od režiséra a majitele videostudia, co potřebujete pro vlastní tvorbu videoobsahu.
Mgr. Adam Parma, FILM 21, www.film21.cz

14.00 – 14.40 hod.
Digitální nomádství
Digitální nomádství jako nový trend pracovního trhu. Co digitální nomádství obnáší, jak směruje pracovní trh, jak na to reagují firmy, jak na to reagují školy. Marketing pro digitální nomády. Příběhy digitálních nomádů.
Jarek Mikeš, CEO, stormedia agency s.r.o., www.jarek-mikes.cz

14.45 – 15.25 hod.
Je funkční marketing kouzlo?
Jste skutečnými umělci sociálních sítí, newsletterový iluzionisté nebo marně lovíte návštěvnost z klobouku statistik Google Analytics? Funkční marketing není nic těžkého. Stačí pár jednoduchých triků a jste kouzelník. Ukážeme si case studies a praktické tipy ze světa online soutěží, personalizace, efektivity newsletterů a sociálních sítí. Abraka dabra!
Tomáš Margold, projektový manažer, Q2 Interactive, www.q2.cz

15.30 – 16.00 hod.
Internetový Low-Cost Startup
Myslíte, že je nemožné s pár tisícovou investicí vydělávat statisíce či miliony? Vítejte ve světě low-cost internetových startupů, které postupně začínají válcovat přefinancované a předotované podnikatelské projekty. Tipy jak začít, čemu se vyhnout. 
Jarek Mikeš, CEO, stormedia agency s.r.o., www.jarek-mikes.cz

Grafický design aktuálně

Odborný garant – Unie grafického designu

Úterý 26. září ● 13.30 - 15.40 hod. ● Konferenční sál

Vstup zdarma. Na přednášky není nutná registrace.

*Změny vyhrazeny!

Podrobnosti

13.30 – 14.10 hod.
3 slidy, které musí být ve vaší prezentaci…
…a 3 slidy, které tam být nesmí.
Provedu vás bolestivou přípravou vlastních prezentací. Můžete se bavit na můj účet. Najdeme pár zapamatovatelných pravidel, abyste je mohli v příhodnou chvíli porušit. 
Ing. Zdeněk Sládek, komunikační designér, grafické studio Dost dobrý design, www.dostdobrydesign.cz

14.15 – 14.55 hod.
Legislativní aktuality
Nejen pro grafické designéry - GDPR (ochrana osobních údajů), novelizace autorského zákona aj..
Mgr. Robert Novotný a Mgr. Andreya Voglová, Advokátní kancelář Heyduk & Voglová, www.heyduk.eu

15.00 – 15.40 hod.
12 chyb při prezentování klientovi
Jak zvýšit šanci na úspěch a získání zakázky tím, že správně odprezentujete vlastní řešení/návrh/nabídku. Vy si ušetříte práci, klient bude spokojenější a dostanete dříve zaplaceno.
Ing.Arch. Ondřej Ilinčev, CRO & UX expert, www.ilincev.com

Omnis Olomouc a.s.

Pro vystavovatele

Pro návštěvníky

Kongresy a služby

© 2013 Omnis Olomouc a.s., všechna práva vyhrazena
Omnis Olomouc a.s., Horní Lán 10a, 779 00 Olomouc, Česká republika
tel.: +420 588 881 444, e-mail: omnis@omnis.cz
Zásady používání souborů cookie

Mapa webu | Kontakt
Tvorba e-business B2B Winternet 2007 - 2017